S
sari
Vieras
kosketti, ja jäin miettimään kuoliko hän johonkin pitkäaikaissairauteen vai tuliko joku todella äkillinen ja kohtalokas?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kuka:Leena Palotie???
Alkuperäinen kirjoittaja bud:No ei se nyt mitään ihmisestä kerro, jos ei Leenaa tiedä. Ihan sattumalta jokunen kuukausi sitten hänestä luin ekan kerran itse, en ollu ikinä ennen kuullu koko ihmisestä mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja bud:No ei se nyt mitään ihmisestä kerro, jos ei Leenaa tiedä. Ihan sattumalta jokunen kuukausi sitten hänestä luin ekan kerran itse, en ollu ikinä ennen kuullu koko ihmisestä mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja bud:No ei se nyt mitään ihmisestä kerro, jos ei Leenaa tiedä. Ihan sattumalta jokunen kuukausi sitten hänestä luin ekan kerran itse, en ollu ikinä ennen kuullu koko ihmisestä mitään.
Täällä tehtiin hyvin selväksi pari päivää sitten että kuuluu yleissivistykseen tietää mm. tämä henkilö. Me sivistymättömät moukat...
Alkuperäinen kirjoittaja sari:kosketti, ja jäin miettimään kuoliko hän johonkin pitkäaikaissairauteen vai tuliko joku todella äkillinen ja kohtalokas?
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Alkuperäinen kirjoittaja bud:No ei se nyt mitään ihmisestä kerro, jos ei Leenaa tiedä. Ihan sattumalta jokunen kuukausi sitten hänestä luin ekan kerran itse, en ollu ikinä ennen kuullu koko ihmisestä mitään.
No kertoo ehkä mediasta, että jonkun jalkapalloilijan leikkausta raportoidaan suunnilleen minuutin tarkkuudella, mutta huippututkijoista ei juuri ääntä pidetä.
Alkuperäinen kirjoittaja kuka:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja bud:No ei se nyt mitään ihmisestä kerro, jos ei Leenaa tiedä. Ihan sattumalta jokunen kuukausi sitten hänestä luin ekan kerran itse, en ollu ikinä ennen kuullu koko ihmisestä mitään.
Täällä tehtiin hyvin selväksi pari päivää sitten että kuuluu yleissivistykseen tietää mm. tämä henkilö. Me sivistymättömät moukat...
Oi voi kun me ollaan tosiaan sivistymättömiä, tarvii varmaan pyytää työnantajalta kannettava töihin että vois työaikanakin palstailla niin pysyy sivistyneenä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bud:Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Alkuperäinen kirjoittaja bud:No ei se nyt mitään ihmisestä kerro, jos ei Leenaa tiedä. Ihan sattumalta jokunen kuukausi sitten hänestä luin ekan kerran itse, en ollu ikinä ennen kuullu koko ihmisestä mitään.
No kertoo ehkä mediasta, että jonkun jalkapalloilijan leikkausta raportoidaan suunnilleen minuutin tarkkuudella, mutta huippututkijoista ei juuri ääntä pidetä.
Juuri näin. Munkin kohdalla, jos en olis sitä lehteä käteeni joskun ottanut, en olis kuullu koko naisesta, ennen kuin kuoli ja lehdet siitä toitotti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kuka:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja bud:No ei se nyt mitään ihmisestä kerro, jos ei Leenaa tiedä. Ihan sattumalta jokunen kuukausi sitten hänestä luin ekan kerran itse, en ollu ikinä ennen kuullu koko ihmisestä mitään.
Oi voi kun me ollaan tosiaan sivistymättömiä, tarvii varmaan pyytää työnantajalta kannettava töihin että vois työaikanakin palstailla niin pysyy sivistyneenä![]()
Vois olla että sitä sivistystä kertyis himpun verran enemmän, jos käyttäis aikansa muuhunkin kuin palstailuun !
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bud:No ei se nyt mitään ihmisestä kerro, jos ei Leenaa tiedä. Ihan sattumalta jokunen kuukausi sitten hänestä luin ekan kerran itse, en ollu ikinä ennen kuullu koko ihmisestä mitään.
No kyllähän se kertoo esim. sen, että et ole seurannut juurikaan suomalaista akateemista maailmaa, geenitutkimuksen puolta sen vähemmän. Tämä ilman arvottamista. Mutta uskon, että mun tuttavapiiristä suuriN osa tiesi Leena Palotien ja hänen meriittinsä ennen kuolemauutisointiakin.
Alkuperäinen kirjoittaja bud:Hei anteeks nyt kauheesti, ettei oo tullut seurattua geenitutkimuksia!Mä oon varmaan sit sivistymätön poikkeus!!
Täytyypä tilata nyt heti sitten joku alan lehti, jos sellasia on.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bud:Hei anteeks nyt kauheesti, ettei oo tullut seurattua geenitutkimuksia!Mä oon varmaan sit sivistymätön poikkeus!!
Täytyypä tilata nyt heti sitten joku alan lehti, jos sellasia on.
No tämän kyseisen henkilön kohdalla olisi riittänyt, että tilaat jonkun valtakunnassa ilmestyvistä sanomalehdistä. Aivan varmasti hänestä on ollut juttua niin Hesarissa, Aamulehdessä, Tusarissa kuin vaikkapa Maaseudun tulevaisuudessakin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos lukee lehdistä vaan sivut joissa kerrotaan Martinan ja Eskon tai Matin ja Mervin elämästä niin tuskinmpa lukee koskaan geenitutkijasta :kieh: vaikka siitä sanomalehdissä juttua on tämän tästä. Siis jos kiinnostuksen aihe on hömppä niin eipä sitä huomaa vaikka olis etusivun juttua ihmsestä joka on tehnyt suuria asioita geenitutkimukselle.