Mulle tehtiin rintojen suurennos toukokuussa viime vuonna. Tehtiin Belgiassa, hinta 2450eur ja erittäin kuuluisa professori kirurgina. Ei todellakaan mikään helppo operaatio, parantuminen kestää kuukausia, joista ensimmäinen kuluu pöhnässä, istualteen nukkuessa, ei sitä voi edes kuvailla niin, että saisitte todellisen kuvan siitä epämukavuuden tunteesta.
Arvet on rintojen alla, mulle laitettiin tosi pienet implantit, joten ei edes ole sitä "luonnollista pimua" jonne arvet katoaisivat piiloon, mutta olen tyytyväinen silti, en halunnut mitään megarintoja, ja omistin siis luonnostaan vaan nännit.
Komplikaatioita ei tullut, mutta onhan niitä vinopino mitä voi tulla. Kannattaa myös ottaa huomioon, että mikäli rinnat nyt roikkuu, roikkuu ne sen täytteenkin kanssa, eli jos on "ollut" isot rinnat, niin kohotus on tarpeen, muuten sulla on vaan uudet täytetyt rinnat, jotka edelleen roikkuu.
Jos on pieniä lapsia, en lähtisi tuohon ennen kuin ovat niin isoja, ettei tarvitse nostella, sillä se on täysin mahdotonta ensimmäiset kuukaudet.