Onko täällä kenelläkään silikoneja? Haluan tietää niistä kaiken, sillä harkitsen sellaisten ottoa! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimmi.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä taas olen suunitellut että kunhan kolmas lapsi on syntynyt ja imetykset ohi, haluan rintojen pienennys/kohotusleikkaukseen. Mulla on isot tissit ollut aina (nykyään kuppikoko 80E-F), ja aiempien raskauksien ja imetysten yhteydessä kuppikoko oli jotain varmaan Ö! Mie en tykkään näistä lolloista yhtään, koska vaikeuttavat mun elämää niin paljon!
Jos siis jollain kokemuksia pienennys/kohotus leikkauksesta, niin kuulisin niistäkin kokemuksia mielelläni. :)

Samoin. Mulla oli imettäessä kuppi H. Vähänkö hävetti kun kaupasta ei edes löytynyt sen kokosia imetysrintsikoita. Nyt normaalista kuppi E tai F. Ja juu, en todellakaan ymmärrä ihmisiä , jotka haluaa tän kokoluokan tissit. tietäsittepä miten niistä joutuu kärsimään... Mä niin haluaisin, että olis edes D. C olis varmaan taivas....

[QUOTE="vieras";25524824]Samoin. Mulla oli imettäessä kuppi H. Vähänkö hävetti kun kaupasta ei edes löytynyt sen kokosia imetysrintsikoita. Nyt normaalista kuppi E tai F. Ja juu, en todellakaan ymmärrä ihmisiä , jotka haluaa tän kokoluokan tissit. tietäsittepä miten niistä joutuu kärsimään... Mä niin haluaisin, että olis edes D. C olis varmaan taivas....[/QUOTE]

Mä haluaisin vain d-kupit. En mitään muuta! :)

Voi, itse haluaisin myös. :ashamed: Vaikka ei näissä nyt mitään "vikaa" ole, silti en itse ole tyytyväinen ja oman itseni takia ottaisin. Sitten vaan se, että kun pelkään kaikkia mahdollisia komplikaatioita... : / :ashamed:

Kävin Fin-Estin konsultaatiossa kotikaupungissani Turussa (kiertuekonsultaatio).Oli perinpohjainen ja hyvä.Varasin ajan leikkaukseen.Mulle tulee kohotus ja melko muhkeasti täytettä :)
http://plastiikkakirurgianpalvelut.fi/ Tuolta vois kiinnostuneet vilasta jos osuu oman paikkakunnan lähelle.Niin moni tuttu on ollut tyytyväinen että voin jo etukäteen suositella.

Itse olin Plastiikkakirurgia Fin-Estin konsultaatiossa Oulussa. Konsultaation piti joku lääkäri Timo (en muista sukunimeä). Hän oli todella rento ja huumorintajuinen. Hän kertoi kaikesta perusteellisesti, otti mittauksia ja kuvia. Sitten me kokeiltiin eri kokoja. Etukäteen jännitti tosi paljon mutta suurin kynnys olikin mennä sinne paikan päälle. 15.5 pääsen leikkaukseen ja mun mies lähtee mukaan saattajaksi:)

Leikkaus meni hyvin ja olen jo aika hyvin toipunut. Turvotus on laskenut, eikä ole kipuja. Kiitokset miehelleni joka jaksoi kärsivällisesti paapoa minua :) Ja Fin-Estille aivan upeasta toiminnasta. Kaikki sujui jopa paremmin kuin oli puhe ja en voisi olla tyytyväisempi.

Myös Fin-Estille menossa. Leikkaus ensi viikolla. Korjataan hieman epäsymmetriaa ja kuppikoon pitäisi kasvaa beestä deehen :) Olen aika kookas, joten muutos parantaa kokonaisuutta, eikä tissit näytä liian isoilta. Paras ystäväni toipuu parhaillaan operaatiosta ja hänen kokemuksensa saivat minutkin rohkaistumaan ja tekemään päätöksen jota olen pitkään harkinnut.

Vanha ketju mutta vastaan silti. :) Otin silikonit toisen lapsen imetyksen jälkeen, Suomessa, ja maksoi 6000 euroa. Mun rinnat oli tyhjentynyt A-kuppi, nyt C-kuppi, mutta ulospäin näyttää B:ltä. Silarit (ainakin jos on maltillisen kokoiset) näyttää yleensä jostain syystä ulospäin pienemmiltä kuin kuppikoko on. Mun kohdalla ei kukaan ole huomannut muutosta (tästä on jo useampi vuosi aikaa), pääasia onkin että itse huomaan. Mulle laitettiin 280 cc, lihaksen alle. Muuten olen ollut koko ajan todella tyytyväinen, mutta onhan nää jämäkämmät kuin luomurinnat, ei niin pehmeät. Varmaan olisi pehmeämmän tuntuiset jos olisi laitettu lihaksen päälle. Itselläni oli vaan sen verran vähän omaa kudosta ettei päälle voitu laittaa.

En sano ettei ehdottomasti kannata ottaa silikoneja, mutta ei ainakaan hätiköidysti. Itse ajattelin asiaa vakavastikkin ennen, mutta nyt olen tyytyväinen etten ottanut.

MÄ HALUAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

be5.jpg

just sellaset tissit mitkä haluan, omat on isot mutta roikkuu pirusti. ja eri kokoiset. :'(

on muuten tosi rumat itse menisin oitis uusinta leikkaukseen

Mulla on!
Mulla on implantit ja lisäksi tehtiin kohotus nännien ympärille ja korjattiin tubulaarisuutta. Maksoi 6500€ ja teki Heikki Kupi Tampereella KC-Clinicalla.
Paras sijoitus ikinä :) Suosittelen lämpimästi!
Mulla anatominen 330 lihaksen päällä.

Missä otit? Mehiläisessä pk-seudulla
Paljonko maksoi? 6200€
Tuliko komplikaatioita? Ei
Suosittelisitko niitä? Kyllä

"Kuppikoko" oli AA lapsen imetyksen jälkeen. Nyt on selllainen pieni C-kuppi. Olen normaalivartaloinen (persettä ja reittä löytyy), joten näytin todella epätasapainoiselta ilman rintoja.

[QUOTE="Annastiina79";30668484]Mulla on ja musta on juttu Siluetin sivuilla :)Kauniimpi povi silikoni-implanteilla[/QUOTE]

Olisipa kiva nähdä suoraan edestä onko keskellä isokin kiitorata. Miten noin pienillä implanteilla saa edes kiitoradattoman lopputuloksen? Miksi edes noin pientä muutosta tehdä?

Itsellä kolmas leikkaus edessä ja nyt kapseloitumisen vuoksi :( enpä suosittele turhaan riskeeraamaan, ellei juuri mitään muutosta saa aikaiseksi.

[QUOTE="Annastiina79";30668484]Mulla on ja musta on juttu Siluetin sivuilla :)Kauniimpi povi silikoni-implanteilla[/QUOTE]

Mun mielestä lähtötilanne on jo tosi hyvä, eikä ikimaailmassa olisi mitään implantteja tarvinnut!
Ikävää että isoja rintoja pidetään jotenkin automaattisesti parempina ja naisellisempina. Järkyttävän monella, jopa ihan parikymppiselläkin on silarit nykyään tai tosi moni haaveilee sellaisten ottamisesta. Bodyfitnessin yms. lajien myötä silarit on jotenkin hauskasti liitetty terveellisiin elämäntapoihin ja urheiluun ikäänkuin pisteenä ii:n päälle.
En minä silti kokonaan silareita teilaa ja asiahan tietenkin on ihan toinen jos omat rinnat ovat esimerkiksi epämuodostuneet, poistettu tai todella löystyneet, kehittymättömät tai jotenkin selkeästi häiritsevät, muutakin kuin täydellisyyden nimissä. Riskitön tai täysin turvallinen vaihtoehto ne kuitenkaan eivät missään nimessä ole, vaikka niiden varjopuolia onkin yritetty kovasti vähätellä.

Itse päädyin poistattamaan silarit terveydellisistä syistä lähemmäs kahdeksan vuoden jälkeen ja vaikka olikin erittäin maltillisen kokoiset jäi iho vähän roikkuvaksi ja rumat arvet, mutta siltikin olen tyytyväisempi nykyiseen, kuin elämään implanttien kanssa. Nyt jos saisin valita en olisi moisia ikinä päätynyt ottamaankaan, mutta sitä oli nuorena todella naivi ja jotenkin kuvitteli että niiden avulla mm. itsetuntokin kohenisi. No ei kohennut!

Ensinnäkin ne todellakin tuntuvat eriltä kädessä (tiukemmilta ja pinkeiltä) ja myöskin muljuilevat ikävästi tietyissä asennoissa. Eivätkä omaan rintaan verrattuna hölsky tai hylly tavanomaisesti, vaan pompuilevat oudosti ja epäseksikkäästi. Jos oma rinnankoko/rasvakudos on lähtökohtaisesti muutenkin olematon on luonnollisen oloista lopputulosta lähes mahdoton saada.

No minä halusin rinnat ja sain ne mitä toivoin. Itse olen todella tyytyväinen. En halunnut isoja, siinä ei olisi ollut järkeä, vaan sopusutaisuutta vartaloon.

Yhteistyössä