onko jollakin ollut lonkkapussin tulehdusta?

perämaan emäntä

Aktiivinen jäsen
28.05.2007
4 430
0
36
mulla siis leikattu tuo selkä ja ollut kipee siitä lähtien, nyt kipu muutaman päivän ajan pahentunut ja kipua myös lonkissa. paineluarat on lonkan kohdilla. mietin nyt et pitääkö tästä taas lähtee lekuriin jotain piikkiä hakemaan. kyllä syö jo hieman naista ku joka päivä kipuja :kieh:

On ollut/on koko ajan...Viime syyskuussa saanut kortisonipiikin, sitten marraskuussa uusi piikki ja jos käyn pidemmän lenkin tai kyykyin esim puutarhassa, niin eipä tarvi nukkua seuraavana yönä! Siis tosi pirullinen vaiva, vähän jo meinaa epätoivo hiipiä paraneeko ollenkaan!!!

limapussintulehdus? On, jatkuvasti noin vuoden verran. mene hakeen se piikki ( ei välttämättä auta, koska se pitäis laittaa limapussiin itseensä ) Ota nyt rennosti viikonloppu, ei se rehkimällä parane.

ja muista et sulla voi olla muutakin jos kerta selkä leikattu.

no selkä leikattu joulukuussa ja leikkaus ei oikein onnistunut. välilevyyn jäi jotain vielä painamaan/ärsyttämään. no taijanpa vaan purra hammasta yhteen ja meen sitte ku jalka menee alta, sillä todennäköisesti eivät tee mitään.

Mulla epäiltiin sitä ja tökättiin kortisonia, lonkka kun oli todella kipea enkä voinut varata painoa jalalle ollenkaan enkä oikein istuakaan. Kuvattiin tietty ensin.
Vahvat kipulääkkeet oli, niin että mahaa alkoi jo poltella, eikä se sitä jalan kipua parantanut.

- loppujen lopuksi kipu "lonkassa" olikin jumissa oleva selän lihas, säteili sinne jalkaan... ettei olis sullakin tästä kyse, etenkin kun selkää on operoitu. Itse en edes tunnistanut selässä mitään kipua, vasta kun muuten vaan hierottiin niin löytyi tulisen kipeä kohta, se kun "avautui" niin laukes kipu lonkassakin kuin nappia painamalla. Ristiselän alueelta, läheltä selkärankaa, oli ainakin minulla. Toivotaan että kipu olisi sinullakin vain lihasperäistä, hoito siihen on nimittäin helppo!

Yhteistyössä