onko jollain ollut kovaa päänsärkyä raskauden alussa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on ollu jokaisessa neljästä raskaudesta kauheaa päänsärkyä. Yleensä päivittäistä ja lisäksi migreeniä 2-4 päivää viikossa. Ja tämä on helpottanut vasta noin raskauden puolivälissä. Panacodia olen joutunut käyttämään. Ja tässä raskaudessa ei edes se auttanut, joten lääkäriltä sain luvan ottaa Panadol/ipusal yhdistelmän korkeintaa kaksi kertaa viikossa. Mutta ei enää raskauden loppuvaiheessa.
 
Kyllä mullakin on kaikissa kolmessa raskaudessa ollut alussa pahoinvointi+pääkipu. juo paljon niin voi auttaa. mulla tosin saattoi olla sitäkin kun jouduin pahoinvoinnin takia lopettamaan kahvinjuonnin, kofeiinivieroitusoireisiin kuuluu päänsärky.
 

Yhteistyössä