onko joku tullut touhutipasta raskaaksi?

• Viestiketjun aloittaja kymysys
  • Ensimmäinen viesti
kymysys
Eli meillä yleensä ollu käytössä kotsut koska imetän enkä viitsi enää minipilsujakaan hankkia kun lapsi kohta vuoden ja imetys lopuillaan..
nyt oltiin parikin kertaa sängyssä ilman kortsua silleen että mies "tuli" mahalleni. Ei yritetä lasta mut huvikseen otettiin se riski. Halutaan kyllä toinen mutta ollaan mietitty et ehkä kesällä tai ens talvena yritettäisiin vasta. NYt mietin että onko kukaan täällä tullu raskaaksi samalla "ehkäisyllä"... En hirveen tarkkaan ole kiertoa laskenu mutta hyvin mahdollista että mulla nyt ovis meneillään (kun sillon yleensä olen vähän "halukas" ni siltä tuntuu)..
Kyl me jo eilen mietittiin et mitä jos..? siitä olis molemmat oikeestaan ihan iloisia vaikka me ei yritetä. olis sellanen iloinen vahinko mikä ei ees ollu vahinko ku tahalteen oltiin sillain... ku nyt ei oo oikeestaan hyvä aika ku mun pitäs opiskelut saada päätökseen jne.. mut toisaalta saahan ne myöhemminkin :D

Minä olen! Tosin se raskaus meni kesken...

Oltiin siis vaan esileikkien ajan ilman kortsua ja sinä aikana mies ehkä vähän kerkesi käväisemään sisälläni. Sitten varsinaisen aktin ajaksi laitettiin kortsu. Ja niin vaan tulin raskaaksi.

cukkis95
Olen aikoinani ollut monta vuotta ilman ehkäisyä ja tuollaisella keskeytyksellä ollaan koitettu etten tulisi raskaaksi ja en ole tullut...ja nyt olen pari kuukautta ollut ilman ehkäisyä ja mies laukeaa "vatsalleni". Ja en ole tullut raskaaksi. Mutta olen kuullut että se on mahdollista tulla raskaaksi noin, mutta omalla kohdallani ei ole käynyt vahinkoa vaikka ei olis haitannutkaan jos olis käynyt...

yritystä
Olen 5 vuotta seurustellut mieheni kanssa eikä meillä ole ollut käytössä muuta ehkäisyä kuin kortsu, tosin sekin satunnaisesti. Ilman kortsua mies päästänyt vatsalleni. Nyt ollaan puolisen vuotta oltu naimisis ja lasta yritetty ihan tosissaan mut viel ei ole mitään kuulunut. Mä täs jo epätoivoisesti mietin et mahdanko lapsia saada ikinä??

no en vielä
No, meillä on "unohdettu" ehkäisyn käyttö kokonaan tässä muutaman kuukauden aikana ja mies tulee sisälleni. Ekaksi: minä haluaisin lapsen, mies ei niinkään. Toiseksi: mies on laiska käyttämään kumia, joten hän luottaa ns. varmoihin päiviin. Minä taasen koetan laskeskella ne epävarmat päivät, jotta tulisin raskaaksi... (mutkikasta). Toistaiseksi mies on voiton puolella.

SYKSY
Eipä ole täälläkään kokemusta että olisi touhutipasta raskaaksi tultu...Aika pieneltä tuo mahdollisuus vaikuttaa ( ainakin vauvakuumeisen mielestä) :LOL: Enkä ole koskaan kuullut kenenkään kaverinikaan tuleen. Taitaapi olla mainettaan tehokkaampi keino. En toki suosittele sellaisille jotka eivät ole valmiita vauvaa vastaan ottamaan kun me kaikki ollaan erillaisia toiset tulee raskaaksi jo miehen vanhoista kalsareista ja toiset ei sit ei millään. Ollaan harrastettu tätä jo pitkään mitenkäs muut onko miten pitkään kestänyt tulla raskaaksi tämmösellä konstilla? Jollakin taisi olla kaksi pikkuststa saanut alkunsa touhutipasta+

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.10.2005 klo 15:22 vieras kirjoitti:
Minä olen! Tosin se raskaus meni kesken...

Oltiin siis vaan esileikkien ajan ilman kortsua ja sinä aikana mies ehkä vähän kerkesi käväisemään sisälläni. Sitten varsinaisen aktin ajaksi laitettiin kortsu. Ja niin vaan tulin raskaaksi.
sama täällä. nyt vahinko jo 1v. hassua sikäli että myös kaverini harrasti samaa ja heidän touhutippatyttö meidän poikaa vain viikon nuorempi.

touhutyttö
Jep, meidän touhutyttö täytti just vuoden. :p Ihana yllätys sinänsä, kun ensijärkytyksestä toipui... :p Tietysti olimme tietoisia riskistä, kai sitä nyt muuten huolehtisi ehkäisystään kunnolla.

Yhteistyössä