Olen niin huojentunut, että olen valtavirrasta poikkeava, ilman minkäänlaisia pinnistelyä. Ihan olemalla itseni, pitämällä tarpeettomana nostaa itseään tai egoaan jalustalle. Asioita on kovin hankala tarkastella kenenkään muun näkökulmasta kuin omastaan, katsos, omassa elämässäni olen ollut läsnä.
Olen tiedostava ja pyrin ajattelemaan asioita useasta eri kulmasta, en vain omastani. Ajattelen "kubistisesti".
Kyllä, olen todella iloinen siitä etten mahdu kenenkään teidän olettamukseen ja muottiin, lämmittää mieltäni.
En kirjoita siksi, että saisin vaikkapa sinun hyväksyntäsi, olet minulle "ei kukaan".
Kirjoitan siksi, josko olisi JOKU, joka osaa keskustella muullakin tavoin kuin" joo ei kiinnosta, ihan paskaa", sillä no..sehän vaan kertoo huolestuttavsti juurikin siitä miksi PS on ylipäätään poltiikassa mukana. Mulkkuaan kuvaava ja tekstiviesteillä sen kaikille esittävä on varmaankin yhtä verbaalinen kuin edellä mainittu kommentti. Sehän on muuten juurin sitä samaa laatua ja tasoa, mitä täällä noin yleisesti...mikä tavallaan heijastuukin sitten yhteiskuntaan..
Ja se on pelottavaa...