Onko joku teistä äityleissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen, siinä tää yks muikkeli kysy ekaks 1000e johonkin vuokrajuttuun lapselleen, siitä tuli hirveä haloo ja epäiltiin koko naisen olemassaoloa ja nyt kaikki pitää hyvänä vitsinä rahan pyytämistä :xmas:

siinä oli kaikkea muutakin hässäkkää, kysy vaikka yyveenä jos kinostaa :D mulla on tylsä elämä, luin sitä useampaan otteeseen. Nyt vissiin poistettu ketjut.

Olen, siinä tää yks muikkeli kysy ekaks 1000e johonkin vuokrajuttuun lapselleen, siitä tuli hirveä haloo ja epäiltiin koko naisen olemassaoloa ja nyt kaikki pitää hyvänä vitsinä rahan pyytämistä :xmas:

siinä oli kaikkea muutakin hässäkkää, kysy vaikka yyveenä jos kinostaa :D mulla on tylsä elämä, luin sitä useampaan otteeseen. Nyt vissiin poistettu ketjut.

Aika vaatimaton kaveri.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja Määä;28928509:
Hitsi mä haluaisin lukea fb:ssä jotain tommosta menoa ja hässäkkää. En vaan kehtais julkisesti tuon nimiseen ryhmään kuulua.

joo en miekään kehdannut itse liittyä, sisko sitten liitti mut sinne kun en ite suostunut. :D nyt siellä vissiin lukee jäsenissä mun kohdalla "liittänyt ryhmään se-ja-se"

Yhteistyössä