Nyt kaikki vanhat mustat palaa tänne.. ja se laittaa naurattamaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Onko äityleissä meno yltynyt liian riehakkaaksi?
Mistä tämä äkillinen joukkopaluu?

Ihan kiva että tuutte takaisin, mietin vain että ootteko missään vaiheessa pois olleetkaan? :)

Mä voin puhua vain omasta puolestani :).

Äityleistä olen kuullut puhuttavan, mutta itse en ryhmään kuulu, enkä ole koskaan kuulunutkaan.

Mulla tuli palstaähky, ihan totaalinen. Ei auttanut muu kuin häipyä. Toki olen käynyt välillä lueskelemassa juttuja ja välillä jotain harmaana kommentoinutkin, mutta aika vähän kumpaakin.

Nyt alkoi yhtäkkiä tuntumaan, että tänne olis taas kiva kirjoitella. Ei enää ikinä niin psljon kuin silloin muinoin, mutta jotain joskus. Tuli niinku ikävä :)

Mä en tiedä mitä on äitylit :confused:

Mulle kävi kuten Turkilmakselle; sain tarpeekseni palstasta ja palstailusta. Enkä saanut siitä enää mitään, en ainakaan iloa, hauskuutta ja huvitusta mitä alunperin aloinkin hakemaan. Pelkkää ärtymystä, kiukkua ja pienimuotoista riippuvuutta. Tauon aikana olen silloin tällöin käynyt kurkkaamassa, lukemassa ja pari kertaa johonkin vastaamassakin, mutta enpä saanut enää sellaisia kokemuksia kuin ennen. Alle viisi kertaa tuota on tapahtunut kuitenkin.

Nyt tuli yhtäkkiä tänään sellainen olo että mitä jos vaikkapa tekis paluun.

Kiva juttu kun vanhoja palaa :D ikävä niitä vanhoja hyviä aikoja kun täällä oli pitkiä hyviä ketjuja.
t. vaikka harmailen täälllä oon palstaillu vuosia :wave: mulla oli myös palstaähky ja olin pari vuotta pois kokonaan, mut nyt alkanu uudestaan kirjotella en tosin taida enää käyttää nikkiä...

[QUOTE="vieras";29201116]Pesky, oletko löytänyt uutta rakkautta elämääsi?[/QUOTE]

Ei mitään pysyvää miestä ole ainakaan ollut :) Uusi rakkaus on mun uusi työ <3 Ja MINÄ :D Mun tän vuoden (ja ensi vuoden) projekti on viimeinkin huolehtia itsestäni niin monen vuoden jälkeen jotka olen viettänyt muille omistautuen :heart:

• Tykkää
Reactions: tytsi-89
Mäkin palasin, jostain syystä tää palsta ei oo päästänyt mua kirjautumaan varmaan moneen vuoteen siispä olen harmaillut, enkä ole kyllä minäkään ollut äityleissä tai muuallakaan:) Olisko palstauudistus toiminut ja palauttanut ikivanhojen käyttikset toimintaan.

Yhteistyössä