Onko joku ollut giganttin avajaisissa tänään,Turussa?

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaaMahtavaa:

älä muuta sano :ashamed: mutta rahaa se vain on,rahaa tulee rahaa menee ja jotain kiva ja hyvällä alennuksella kannatta aina ostaa ja kannatta aina säästäkin jotain että kun on jotain niin otta heti

Nii - mitä enemmän ostaa - sitä enemmän säästää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja niin..:
Minkä merkkinen tuo 52" töllö muuten oli? En huomannut muuta kuin tuon 50" LG:n plasman joka oli 649?... Btw. paljonko tuo 52" painaa muuten (suurinpiirtein)?

juu sielä oli 50'' LG 699 ja 899,mutta ei kiitos se on pa**ka,me ostettiin samsung,meillä on kaikki jooko samsung tai sony
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
käytiin eilen noin kuuden aikaan illalla, mukaan lähti läppäri ja printteri+skanneri monitoimikone. ei tarvinnut edes jonottaa kassalle, vaikka väkeä riitti :D

Mikä läppäri? =) Mä halusin lapsille ostaa miniläppäri kun se oli 99,mutta loppuivat kaikki :/
 
Joo YÖK, ei sit yhtään ajatella ihmisiä noissakaan jutuissa, oli tosi kiva herätä sunnuntai aamuna jo ennen seiskaa kun porukka tunki sinne jonoon ...
Auton kanssa en ees kuvitellu lähteväni Turun suuntaan kun ei olis sekaan mahtunu...
Tänään on muuten jo paljon rauhallisempaa :)

Terveisiä vaan Gigantin takapihalta ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Joo YÖK, ei sit yhtään ajatella ihmisiä noissakaan jutuissa, oli tosi kiva herätä sunnuntai aamuna jo ennen seiskaa kun porukka tunki sinne jonoon ...
Auton kanssa en ees kuvitellu lähteväni Turun suuntaan kun ei olis sekaan mahtunu...
Tänään on muuten jo paljon rauhallisempaa :)

Terveisiä vaan Gigantin takapihalta ;)

Mä en olisi mennyt ollenkaan,en edes tiennyt että on avajaiset,se miehen kaveri soita ja sanoi :D ,juu varma oli jo 7lta :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ildynia:
Plasma-tv:n sähkönkulutus on huima :) Meil vaihtu 50" plasma 46" led-tv.

mikä väliä :D ,mut led tv on muutenkin parempi,kuvan laatu on hyvää,olisimme ostaneet mekin,mutta bujetti oli 2000 ja voi olla olisi riitänyt jos mä en olisi ottanut kakenlaiset kahviatomattit,sekä niin halusin autoon toi kanettava dvd :D
 
Mäkin katoin niitä tarjouksia. Googlettelin sit etukäteen ja olin ja olen sitä mieltä, että 100 euron säästön takia mua ei olisi sinne jonottamaan ja ihmispaljouden keskelle saanut :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieras:
Mäkin katoin niitä tarjouksia. Googlettelin sit etukäteen ja olin ja olen sitä mieltä, että 100 euron säästön takia mua ei olisi sinne jonottamaan ja ihmispaljouden keskelle saanut :D

ja mä voin jonotta 100euronkin takia,muutenkin se on hauska josku myös =)
 

Yhteistyössä