N
niin..
Vieras
Minkä merkkinen tuo 52" töllö muuten oli? En huomannut muuta kuin tuon 50" LG:n plasman joka oli 649?... Btw. paljonko tuo 52" painaa muuten (suurinpiirtein)?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaaMahtavaa:
älä muuta sano :ashamed: mutta rahaa se vain on,rahaa tulee rahaa menee ja jotain kiva ja hyvällä alennuksella kannatta aina ostaa ja kannatta aina säästäkin jotain että kun on jotain niin otta heti
Alkuperäinen kirjoittaja niin..:Minkä merkkinen tuo 52" töllö muuten oli? En huomannut muuta kuin tuon 50" LG:n plasman joka oli 649?... Btw. paljonko tuo 52" painaa muuten (suurinpiirtein)?
Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:käytiin eilen noin kuuden aikaan illalla, mukaan lähti läppäri ja printteri+skanneri monitoimikone. ei tarvinnut edes jonottaa kassalle, vaikka väkeä riitti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Joo YÖK, ei sit yhtään ajatella ihmisiä noissakaan jutuissa, oli tosi kiva herätä sunnuntai aamuna jo ennen seiskaa kun porukka tunki sinne jonoon ...
Auton kanssa en ees kuvitellu lähteväni Turun suuntaan kun ei olis sekaan mahtunu...
Tänään on muuten jo paljon rauhallisempaa
Terveisiä vaan Gigantin takapihalta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ildynia:Plasma-tv:n sähkönkulutus on huimaMeil vaihtu 50" plasma 46" led-tv.
Alkuperäinen kirjoittaja Ildynia:Eihän sillä ole väliä, jos haluaa sähkösyöpönMeillä nyt muutenki on vaihdettu kaikki lamput energialampuiksi yms. Yritetään käyttää mahd vähän sähköä.
Alkuperäinen kirjoittaja ieras:Mäkin katoin niitä tarjouksia. Googlettelin sit etukäteen ja olin ja olen sitä mieltä, että 100 euron säästön takia mua ei olisi sinne jonottamaan ja ihmispaljouden keskelle saanut![]()