Onko joku ollut giganttin avajaisissa tänään,Turussa?

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
mä vaan mietin tota tellun kokoa että on se iso :D muistakaahan paikkaa ettiessä se nyrkkisääntö että 20 tuumasta katotaan 2m päästä, 30 tuumasta 3 metrin päästä jne.

no se oli ennen,nyt ne on samoja kun tietokonetkin,saa katsoa lähelläkin =)

Höpsin pöpsin, kyllä 30-40 -tuumaiseen telkkariin on pakko pitää muutama metri väliä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
mä vaan mietin tota tellun kokoa että on se iso :D muistakaahan paikkaa ettiessä se nyrkkisääntö että 20 tuumasta katotaan 2m päästä, 30 tuumasta 3 metrin päästä jne.

no se oli ennen,nyt ne on samoja kun tietokonetkin,saa katsoa lähelläkin =)

Höpsin pöpsin, kyllä 30-40 -tuumaiseen telkkariin on pakko pitää muutama metri väliä :D

no,eiiiii :D ne vanhat kuvaputken telkkarit oli jonkin verran varallisisa että oli pitänyt pitää muutama metri väliä,mutei enää se ole noin varallista,ne on melkein samoja kun tietokonen näytteet
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
mä vaan mietin tota tellun kokoa että on se iso :D muistakaahan paikkaa ettiessä se nyrkkisääntö että 20 tuumasta katotaan 2m päästä, 30 tuumasta 3 metrin päästä jne.

no se oli ennen,nyt ne on samoja kun tietokonetkin,saa katsoa lähelläkin =)

Ei taida pitää paikkaansa, etenkään kun HD-kuvaa ei ole...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Kysyin mieheltäkin,ei ole varallista vaikka ihan lähellä katsot

No eihän se vaarallista ole :D mutta kuvanlaatu vaan ei ole optimaalinen jos isoa telkkkaria katsotaan liian läheltä- mitä järkeä on siis ostaa tilaan liian iso telkkari kun sen ominaisuudet ei pääse oikeuksiinsa?

 
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja una:
se ei oo vaarallisuudesta kii se suositus vaan siitä että katseluelämys on paras.

eikun ennen oli enemmän säteilyä ja vaikutti silmiin,jotain tollaista

no ei oo vaan juurikin siitä että tvtä katsoessa kuvakulma on oikea ja etäisyys siihen että saa parhaan hyödyn tvstä. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Kysyin mieheltäkin,ei ole varallista vaikka ihan lähellä katsot

No eihän se vaarallista ole :D mutta kuvanlaatu vaan ei ole optimaalinen jos isoa telkkkaria katsotaan liian läheltä- mitä järkeä on siis ostaa tilaan liian iso telkkari kun sen ominaisuudet ei pääse oikeuksiinsa?

nimenomaan näin!
 
50 tummainen töllö keittiöön.. :D No jos nyt ihan pakko on saada rahaa kulumaan, niin 32" LED-tv:kin olisi ehkä ollut parempi vaihtoehto, plasmahan kuluu käytössä aivan kuten kuvaputkitelkkukin, eli kontrasti heikkenee iän myötä..
Olohuoneeseen tuon vielä ymmärtää jos vaan on riittävästi etäisyyttä, itseäni ainakin häiritsee jos joutuu jatkuvasti kääntelemään päätä kun lukee tekstityksiä tai ylipäätään haluaa nähdä koko kuvan.. :]
 

Yhteistyössä