Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:mä vaan mietin tota tellun kokoa että on se isomuistakaahan paikkaa ettiessä se nyrkkisääntö että 20 tuumasta katotaan 2m päästä, 30 tuumasta 3 metrin päästä jne.
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:mä vaan mietin tota tellun kokoa että on se isomuistakaahan paikkaa ettiessä se nyrkkisääntö että 20 tuumasta katotaan 2m päästä, 30 tuumasta 3 metrin päästä jne.
no se oli ennen,nyt ne on samoja kun tietokonetkin,saa katsoa lähelläkin =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:mä vaan mietin tota tellun kokoa että on se isomuistakaahan paikkaa ettiessä se nyrkkisääntö että 20 tuumasta katotaan 2m päästä, 30 tuumasta 3 metrin päästä jne.
no se oli ennen,nyt ne on samoja kun tietokonetkin,saa katsoa lähelläkin =)
Höpsin pöpsin, kyllä 30-40 -tuumaiseen telkkariin on pakko pitää muutama metri väliä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:mä vaan mietin tota tellun kokoa että on se isomuistakaahan paikkaa ettiessä se nyrkkisääntö että 20 tuumasta katotaan 2m päästä, 30 tuumasta 3 metrin päästä jne.
no se oli ennen,nyt ne on samoja kun tietokonetkin,saa katsoa lähelläkin =)
Alkuperäinen kirjoittaja =):onneks saitte 2lautasellista "ilmaista" keittoa!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja =):onneks saitte 2lautasellista "ilmaista" keittoa!!!!
Mä söin vielä lähtiessään 1 eli 3 yhteensä mulle ja 2miehelle![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja una:se ei oo vaarallisuudesta kii se suositus vaan siitä että katseluelämys on paras.
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Kysyin mieheltäkin,ei ole varallista vaikka ihan lähellä katsot
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja una:se ei oo vaarallisuudesta kii se suositus vaan siitä että katseluelämys on paras.
eikun ennen oli enemmän säteilyä ja vaikutti silmiin,jotain tollaista
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Kysyin mieheltäkin,ei ole varallista vaikka ihan lähellä katsot
No eihän se vaarallista olemutta kuvanlaatu vaan ei ole optimaalinen jos isoa telkkkaria katsotaan liian läheltä- mitä järkeä on siis ostaa tilaan liian iso telkkari kun sen ominaisuudet ei pääse oikeuksiinsa?
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:no mikä väliäiso on aina paras kuitenkin
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:no mikä väliäiso on aina paras kuitenkin
Alkuperäinen kirjoittaja una:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:no mikä väliäiso on aina paras kuitenkin
joo ku kattoo silmät ristissä sitämeil on 47" mut on siin etäisyyttäkin niin on kiva katsella sit
![]()