Mä olen toi joka aikasemmin vastas, että yhden illan jutusta sukeutuikin sitten loppujen lopuksi 3 vuoden parisuhde. Itse en kertonut etukäteen/itse tilanteessa. Kerroin vasta muutama kuukausi tapahtuneen jälkeen, kun mies uteli multa, että kuinka monta seksikumppania mulla on ollut. Oli ilme näkemisen arvoinen, kun vastasin, että yksiOletteko kertoneet neitsyydestänne sille jonka kanssa olitte vai pitäneet omana tietona?
Tee jooko oma aloitus jos haluat ajatuksia teiniäitiydestä (tai lue joku niistä 1092509350935059 aiemmasta keskustelusta) koska tämän ketjun aiheena oli 'Onko joku menettänyt neitsyytensä yhden illan jutussa?'Alkuperäinen kirjoittaja nuoriäiti;23339514:minä. siitä hyvästä seurasi lapsi. Olen 16 vuotias ja juuri synnyttänyt. lapsi on siunaus, mutta olen hieman nuori. vai mitä mieltä olette?
haista sinä vittu. minä olen menettänyt neitsyyteni yhden illa jutussa jos näin on parempi?! luuletko jotenkin oleva muita ihmisiä parempi? koska itse sitten synnytit ensimmäisen lapsesi 50 vuotiaana??Tee jooko oma aloitus jos haluat ajatuksia teiniäitiydestä (tai lue joku niistä 1092509350935059 aiemmasta keskustelusta) koska tämän ketjun aiheena oli 'Onko joku menettänyt neitsyytensä yhden illan jutussa?'
Häh, etkö sä osaa lukea?!?!? Sun synnytykses ei kuulu tähän keskusteluun koska tää keskustelu koskee NEITSYYDEN MENETTÄMISTÄ YHDEN ILLAN JUTUSSA joten jos haluat kommentteja jostain joka ei liity aiheeseen niin perusta oma ketju! Fiksun tuntuinen tosiaan oot kun alat haistattelemaan vittuas.Alkuperäinen kirjoittaja nuoriäiti;23339547:haista sinä vittu. minä olen menettänyt neitsyyteni yhden illa jutussa jos näin on parempi?! luuletko jotenkin oleva muita ihmisiä parempi? koska itse sitten synnytit ensimmäisen lapsesi 50 vuotiaana??
puhuinko äskön synnytyksestä? en. Luulisi edes jonkun ymmärtävän ongelmaani, mutta ei. Täälläkin saa vaan kuraa niskaan heti kun alkaa puhumaan.Häh, etkö sä osaa lukea?!?!? Sun synnytykses ei kuulu tähän keskusteluun koska tää keskustelu koskee NEITSYYDEN MENETTÄMISTÄ YHDEN ILLAN JUTUSSA joten jos haluat kommentteja jostain joka ei liity aiheeseen niin perusta oma ketju! Fiksun tuntuinen tosiaan oot kun alat haistattelemaan vittuas.
Öö, puhuit. Ei mun kirjoitus ollut mitään 'kuraa niskaan' kun vaan huomautin että keskustelussa on täysin eri aihe kuin siinä, mihin sä pyysit mielipiteitä (palstan säännöissäkin lukee tästä, voit lukea ne mm. nostetusta aloituksesta 'Ohjeita keskustelupalstan käyttäjille') joten voit aloittaa oman ketjun jos haluat mielipiteitä teiniäitiydestä. Toivottavasti nyt ymmärsit, heiheiAlkuperäinen kirjoittaja nuoriäiti;23339581:puhuinko äskön synnytyksestä? en. Luulisi edes jonkun ymmärtävän ongelmaani, mutta ei. Täälläkin saa vaan kuraa niskaan heti kun alkaa puhumaan.
kui idiootti ihminen voi olla. DDDDD ku sua kattoo ni tosi! motherfuckeeeeeeeeeeeeeeeeerÖö, puhuit. Ei mun kirjoitus ollut mitään 'kuraa niskaan' kun vaan huomautin että keskustelussa on täysin eri aihe kuin siinä, mihin sä pyysit mielipiteitä (palstan säännöissäkin lukee tästä, voit lukea ne mm. nostetusta aloituksesta 'Ohjeita keskustelupalstan käyttäjille') joten voit aloittaa oman ketjun jos haluat mielipiteitä teiniäitiydestä. Toivottavasti nyt ymmärsit, heihei
Anteeksi.Alkuperäinen kirjoittaja nuoriäiti;23339603:sinun raiskauksesi ei liity tähän ketjuun, niin kuin käyttäjä bjshjfs varmasti aikoisi sanoa?
Miksi sä et halunnut enää kohdata sitä? Miksi sitten annoit?Yhen illan jutussa nuorena koska en halunnut enää ikinä kohdata sitä "joka oli saanut sen"....
Heh, mä olin yli kakskymppinen, mutta silti meni yhden yön jutussa...Miksi? Oliko se sitä teini-iän "lapsellisuutta", kun ajatteli että kaikki muut on jo menettäny neitsyytensä?