Onko joku menettänyt neitsyytensä yhden illan jutussa?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Mitä ihme kilareita jotkut vetää toisten neitsyyden menetyksestä tai yhden yön jutuista? Eihän ne asiat muille kuulu.

Enkä mä kyllä varmaan oikeasti olisi saanut vastata tähän ketjuun, koska mä menetin neitsyyden seurustelusuhteessa 16-vuotiaana.
 
minä vaan
Alkuperäinen kirjoittaja melle:
Halusin neitsyydestä eroon enkä jaksanut sen odottelumeiningin kanssa olla.. Ei ole kaduttanut se huuruinen yö eikä tule kaduttamaan. =)
Näin ajattelee monet kypsymättömät teinit. Että neitsyys on taakka, josta on päästävä eroon. Onneksi yleensä vanhempana viisastuvat =) mä en ymmärrä kyl niitäkään, jotka menee joskus 12-13 v:nä sänkyyn :/

 
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja melle:
Halusin neitsyydestä eroon enkä jaksanut sen odottelumeiningin kanssa olla.. Ei ole kaduttanut se huuruinen yö eikä tule kaduttamaan. =)
Näin ajattelee monet kypsymättömät teinit. Että neitsyys on taakka, josta on päästävä eroon. Onneksi yleensä vanhempana viisastuvat =) mä en ymmärrä kyl niitäkään, jotka menee joskus 12-13 v:nä sänkyyn :/
No, olin ehkä teini, mutta olen kai sitten vieläkin kypsymätön, koska en näe mitään järkeä säästellä sitä neitsyyttä. Miks ihmeessä mun olis pitänyt sitä vaalia mr. Oikealle? Sitten olisin miettinyt ja pähkäillyt, että onkohan tää mr. Oikea nyt SE hra Oikea, etten vaan mene väärän mr. Oikean kanssa neitsyyttäni tuhlaamaan... :LOL: :LOL:
 
vieras
Piti olla yhden illan juttu,mutta kuukauden kuluttua tavattiin uudestaan sattumoisin ja yhtä ollaan pidetty kohta 14.v. Tarkoituksena mullakin päästä neitsyydestä eroon!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja melle:
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja melle:
Halusin neitsyydestä eroon enkä jaksanut sen odottelumeiningin kanssa olla.. Ei ole kaduttanut se huuruinen yö eikä tule kaduttamaan. =)
Näin ajattelee monet kypsymättömät teinit. Että neitsyys on taakka, josta on päästävä eroon. Onneksi yleensä vanhempana viisastuvat =) mä en ymmärrä kyl niitäkään, jotka menee joskus 12-13 v:nä sänkyyn :/
No, olin ehkä teini, mutta olen kai sitten vieläkin kypsymätön, koska en näe mitään järkeä säästellä sitä neitsyyttä. Miks ihmeessä mun olis pitänyt sitä vaalia mr. Oikealle? Sitten olisin miettinyt ja pähkäillyt, että onkohan tää mr. Oikea nyt SE hra Oikea, etten vaan mene väärän mr. Oikean kanssa neitsyyttäni tuhlaamaan... :LOL: :LOL:
No parempi se olis jos sen tekis seurustelukumppanin kanssa. Mut en mä sitäkään tarkottanu et pitäis kolmekymppiseksi odottaa, jos sopivaa kumppania ei löydy :)

 
öhöm

riittäisiköhän jo tältä päivää näistä yhden illan jutuista? tai mitäs jos menisit itse ja kokeilisit.. tai määrittelisit edes mikä on "yhden illan juttu", tarkoittaako se yhden illan "tuntemista" (tällöinhän kaverin kiksauttamista ei lasketa), yhden illan seksisuhdetta (joka voi olla alkanut muuten ihmissuhteena jo kauan aikaa sitten ja toisaalta jatkua seksin jälkeen) vai kenties jotain muuta? onko tuntemattoman kanssa pussailu "yhden illan juttu"?
 
"jorma"
mun muija on menettänyt sen yhden illan jutussa ja se harmittaa mua ihan saakelisti, MIKSI?? Eihän se antanu mullekkaan kun vasta monen viikon päästä. MIKSI? miksi se anto sille ekalle heti?
 
"eee"
Tarkoitus oli :D Halusin tosiaan eroon neitsyydestäni, ja yhden etäisesti tutun miehen mukaan baarista sitten lähdin. Olin siis 17. Kävi vaan niin hassusti, että neitsyyttä en sillä kertaa menettänytkään (miestä jännitti niin, ettei siitä mitään tullut), ja miehestäkään en päässyt eroon seuraavana aamuna, vaan seurustelimme 3 vuotta ja asuimme yhdessäkin pari vuotta. :D

Hyvät muistot jäi tuosta "yhden illan jutusta" :)
 

Yhteistyössä