Onko joku menettänyt neitsyytensä yhden illan jutussa?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
"nnn"
[QUOTE="jorma";23363281]ja vieläkin muistat sen hyvin... oma muija kun varmaan kans muistelee sitä ekaansa, mä oon ihan paskana. tunnenn itseni jotenkin alemmaksi ihmiseksi, en ollu yhtä hurmaava kun ei lohjennut ekana iltana, niinkuin sille toiselle taas lohkesi... Kosto elää! Meen vieraisiin heti kun vaan tilaisuus tulee ja niitähän olisi ollut mutta en oo menny, nyt kyl meen varmana![/QUOTE]

No voi jessus, että osaa ahdistaa emännän yhden illan juttu. Ehkä siltä ei "lohjennut" sulle heti ekana iltana, koska halusi sinun kanssasi jotain pysyvämpää eikä vaan mitään mitätöntä panoa? Mutta hei, mee vaan panemaan muita naisia jos siitä tulee parempi mieli!
 
"Jorma"
[QUOTE="nnn";23525968]No voi jessus, että osaa ahdistaa emännän yhden illan juttu. Ehkä siltä ei "lohjennut" sulle heti ekana iltana, koska halusi sinun kanssasi jotain pysyvämpää eikä vaan mitään mitätöntä panoa? Mutta hei, mee vaan panemaan muita naisia jos siitä tulee parempi mieli![/QUOTE]

Joo, mua ahdistaa se sen takia koska mä en ole ollut silleen kenenkään muun kanssa ja emäntä on, musta vaan tuntuu tosi pahalta. Emäntä ei sitä ymmärrä. ja ei suostu ees kertomaan siitä oikeen mitään. muuta kun että se anto sille heti, mä en vaan ymmärrä miten se sit oli niin ihana että piti mennä antamaan, jos se olsi ollu sen poikakaveri niin mä ymmärtäsin kyl. Mä en vaan tajuu mikä siinä sit oli niin paljon parempaa kun mä. Vituttaa...
 
xlol
[QUOTE="nnn";23525968]No voi jessus, että osaa ahdistaa emännän yhden illan juttu. Ehkä siltä ei "lohjennut" sulle heti ekana iltana, koska halusi sinun kanssasi jotain pysyvämpää eikä vaan mitään mitätöntä panoa? Mutta hei, mee vaan panemaan muita naisia jos siitä tulee parempi mieli![/QUOTE]

Mieleen vaan tulee tuo " eikä vaan mitään mitätöntä panoa?" Onko neitsyyden menettäminen mitätön juttu? Minulle se oli ainakin iso asia. ? :)
 
"vieras"
oli tuntematon silloin, mutta olin päättänyt aiemmin illalla jo et tuon kanssa vietän loppu elämäni, hänen kanssa haluan sen tehdä (ikää oli silloin 21v.) ja pian on yhdessä oltu 20v.
 
"tuulikki"
20 vuotiaana olin vielä neitsyt ja sit tuli tilaisuus päästä siitä eroon, ei ollu hyvä idea podin morkkista kauan sen jälkeen, mieheni tapasin sit parin vuoden päästä ja hällä oli poikuus tallella, se asia että en ollut neitsyt on alkanut nyt kaivertaa miestäni todella paljon, voi kun saisin sen ymmärtämään että sillä ei oo mulle mitään merkitystä, se luulee että se oli joku hirvee sonni ja mä muistelen sitä... oikeesti nyksä on paras!
 

Yhteistyössä