Onko Jenni Vartiainen lesbo?

Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
moni laulaa pettämisestä vaikkei olisi pettänytkään tai petetty.. ei ne laulunsanat aina kerro siitä laulajasta.. tyhmää ajatella edes niin..
Juu ei todellakaan laulujen sanat aina laulajasta kerro, kyllä olisi aika älytöntä jos pitäisikään kertoa. Lauluthan voi kertoa ihan mistä tilanteesta, ja millaisista ihmisistä tahansa, ja vielä minä-muodossa. Paitsi että laulun päähenkilön sukupuolen olisi hyvä olla sama kuin laulajan, muuten voi kuulostaa hieman hassulta.. B)



 
piip
Lesboudesta en tiedä, ei oo tarvinnu kysellä ihmisten seksuaalisen suuntaumisen perään ja kauneus on katsojan silmässä. Eli eipä tuo kovin kaunilta mun silmissä näytä.
 
papukaijan ruokottomat puheet
Kai sitä laulun voi tehdä mistä aiheesta haluaa?

Jenni Vartiaisen kutsuminen lesboksi on vähän sama asia kuin jos näkisi kaupungilla Vesa-Matti Loirin ja kutsuisi tätä Nasse-sedäksi (tai joksikin muuksi elokuvaroolikseen).

Mä oon joskus esiintynyt (harrastelija)näytelmässä ja ihan täyspäiset(!) ihmiset ovat sitten luulleet esimerkiksi, että ryyppään ja poltan kuten se näytelmähahmo... Olen myös joskus kirjoitellut tarinoita (EI tällä palstalla kuitenkaan) ja ihan täyspäiset(?) ihmiset ovat suoraan ajatelleet, että kirjoitan itsestäni! TZIISUS KRAIST! |O |O |O
 
papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja piip:
Lesboudesta en tiedä, ei oo tarvinnu kysellä ihmisten seksuaalisen suuntaumisen perään ja kauneus on katsojan silmässä. Eli eipä tuo kovin kaunilta mun silmissä näytä.
Mun mielestä taas näyttää. :whistle: (nimenomaan kauniilta, ei välttämättä seksikkäältä tai hottikselta...)

 
Mamamamaa - Ei se laula äidistä.
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Kai sitä laulun voi tehdä mistä aiheesta haluaa?

Jenni Vartiaisen kutsuminen lesboksi on vähän sama asia kuin jos näkisi kaupungilla Vesa-Matti Loirin ja kutsuisi tätä Nasse-sedäksi (tai joksikin muuksi elokuvaroolikseen).

Mä oon joskus esiintynyt (harrastelija)näytelmässä ja ihan täyspäiset(!) ihmiset ovat sitten luulleet esimerkiksi, että ryyppään ja poltan kuten se näytelmähahmo... Olen myös joskus kirjoitellut tarinoita (EI tällä palstalla kuitenkaan) ja ihan täyspäiset(?) ihmiset ovat suoraan ajatelleet, että kirjoitan itsestäni! TZIISUS KRAIST! |O |O |O

Aivan tervetuloa suomalaiskulttuurin ytimeen ; idioottimaiseen puusilmisyyteen ja joukko tyhmyyteen. Hyvin useat (naiset etenkin) ovat tuollaisia. Juoruilevia toloja riittää eikä riitä se että puhuisi totta toisesta ei tarvita kuin tarina oma tai toisten niin taas riittää juttua ja tunnet toisen kuin omat taskusi ja olet läheinen "ystävä". Vaikka et koskaan ole tarinoidesi henkilölle sanonut edes päivää.
 
una
Alkuperäinen kirjoittaja erkki:
ei kyllä ole lesbo se vaan laulaa miehen näkökulmasta katsottuna :) laulaahan katy berrykin "i kiss the girl" muttei ole lesbo..
no kyllä se ihmisten edessä kertoo nimenomaan tyttörakkaudesta. (ottamatta kantaa jennin seksuaaliseen suuntautumiseen)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja erkki:
ei kyllä ole lesbo se vaan laulaa miehen näkökulmasta katsottuna :) laulaahan katy berrykin "i kiss the girl" muttei ole lesbo..
Heh heh... Huvikseen suutelee tyttöjä, koska se vain tapahtui ja se tuntui väärältä ja oikealta.
 
Luoja..
Jos yhdessä laulussa lauletaan lesboista, se ei tarkoita että itse on sellainen! Lauletaanhan tunnetussa laulussa "hämä-hämähäkki, kiipes langalleen" jne.. eikä laulaja ole hämähäkki. -.-
 
  • Tykkää
Reactions: SuzieQ.
Kyllähän sekä Ihmisten Edessä ja I Kissed a Girl kertoo tyttörakkaudesta, mutta ei ne niiden esittäjistä vielä lesboja tee. Vaikka Jennin ja Katyn ollessa kyseessä voisi sanoa vain "You wish". On aika ihastuttavia naisia ja jos olisin siihen suuntaan kallellaan niin fanittaisin varmaan kovastikin ;).
 
"The Maiden"
Juu ei todellakaan laulujen sanat aina laulajasta kerro, kyllä olisi aika älytöntä jos pitäisikään kertoa. Lauluthan voi kertoa ihan mistä tilanteesta, ja millaisista ihmisistä tahansa, ja vielä minä-muodossa. Paitsi että laulun päähenkilön sukupuolen olisi hyvä olla sama kuin laulajan, muuten voi kuulostaa hieman hassulta.. B)
Nimenomaan :D

Anssi Kela: "Mullon sängyssäni mies, sen selkään tatuoitu on Tsäknikollsson".
 
DTM:n asiakas
Niin no, miettikäss kuinka moni umpihetero (artisti, bändi) keikkailee DTM:ssä? Hmmm. eipä tuu mieleen, mutta Antti Tuisku, Hanna Pakarinen, Jenni Vartiainen ja Chisu siellä nyt juoksee joka kuukausi keikalla.
 

Yhteistyössä