V
vieras
Vieras
Ihan vakavissani sitä nyt mietin, ainoa vaihtoehto tällä hetkellä. En vaan jaksa, elämässä on tapahtunut liikaa mun kestettäväksi.
En todellakaan usko mihinkään typerään sanontaan että ihmiselle annetaan sen verran kuin jaksaa kantaa... haistakoon pas.kat sellaiset jotka noin väittää!
Miksi jotkut kärsivät enemmän kuin muut...
En todellakaan usko mihinkään typerään sanontaan että ihmiselle annetaan sen verran kuin jaksaa kantaa... haistakoon pas.kat sellaiset jotka noin väittää!
Miksi jotkut kärsivät enemmän kuin muut...