ONKO IMETYSTYYNY OIKEESTI TARPEELLINEN?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieraana

Vieras
kertokaa kokemuksia?Aijemmilla kerroilla mulla ei ole ollu,mutta nyt mietin sen hankkimista.Voisko sitä hyödyntää jo raskausaikana,eli kun nukkuessa täytyy olla jo tyyny tai vastaava(rv 28+) jalkojen välissä?Minkä hintaisia ne noin suurinpiirtein ovat?

Itseäni ainakin helpotti kovastikkin! Oli paljon enemmän imetysmahdollisuuksia istuvalleen, ilman että kädet väsyivät. Tykkäsin kovasti! Paras oli mun mielestä kun istu risti-istunnassa, imetystyyny siihen syliin ja lapsi siihen :) Mutta käytettynä ostin minäkin, kyllä ne uutena on aika kalliita.

Mulla on ollutmutta koskaan en sitä käyttänyt, itsellä on tapana imettää millon missäkin ja aina se oli väärässä huoneessa kun alotti imetystä eikä sitä sitten tullut haettua.
Mulla on sellainen ilmalla täytettävä malli, jos tykkää pehmeämmästä tyynystä niin sitten vähentää ilmaa jne.

Ei ole mitenkään välttämätön, meillä tuli käytettyä ainoastaan keskimmäisen kanssa, joka piti maratonsyöntisessioita. Sen kanssa oli hyvä syöttää jossain sohvannurkassa ja katsella vaikka televisiota samalla, kun toinen syödä puputti.

Styrox-pallotäytteinen pitää aikamoista rapinaa, kuopus ei jaksanut keskittyä niinkään syömiseen, kuin sen tyynyn pitämän äänen kuunteluun, pää kääntyi aina rahahduksen kuuluessa.

Maksaa n. 50e paikkeilla :/ . Pojusta mulla ei ollut ja nyt haluan. Anoppi ompelee mulle jonkun sellasen. Huuto netistä saa huippuhalvalla ihan uuden veroisia jos sieltä haluat ostaa :wave:
Pojusta imetys oli vaikeaa kun yritin tukea käsiäni rennoiksi tyynyjen avulla. Tyynyt lussuja vanhoja ja vaikkois ollu uus niin sehän ois lussahtanu käden alla linttaan eikä apua.
Imetystyynyssä ne rouheet antaa käden muotoutua hyvään asentoon ja siten olat saa rennoiksi ja maito heruu paremmin. Suosittelen vaikka ei olekaan vielä kokemusta. Olen vain koittanut muutenvain tuttavan tyynyä et kui menee käden alle.
Siinä voi myös makuuttaa vauvaa sen päällä ja asettaa rinnan korkeudelle. :wave:

Yhteistyössä