V
virtanen
Vieras
Olen miettinyt, olenko hullu jos menen iltalukioon.Lukisin mielellään jos jollain on kokemusta opiskelusta yli 30:nä ja miten on sujunut perheen pyöritys siinä samalla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 14.09.2005 klo 11:57 virtanen kirjoitti:Olen ilmottautunut ja aloitan seuraavalla jaksolla.Hiukan mietityttää, miten aivotoiminta alkaa pelaamaan.Mutta onhan noita ihmisiä ,jotka ovat selviytyneet iltalukiosta hengissä.
Oletkos muuten Hyvinkäältä?Alkuperäinen kirjoittaja 13.09.2005 klo 17:20 sanna-78 kirjoitti:en ole kyllä vielä kolmeakymmentä, mutta tohtinen osallistua keskusteluun. kaksi vuotta takana päivälukiossa. nyt kun vauva on piskuinen ja esikoinen tarvitsee koulun jälkeen iltapäivällä läksyissä tukea, jatkan viimeisen vuoden iltapuolella. kursseja vikalle vuodelle kymmenisen jäljellä ja tässäkin jaksossa vain ruotsia ti ja to 18.40-20, eli ei paha -> hyvin ehtii pahimpaan show-aikaan kotiin!! onneksi olen siinä vaiheessa, että kirjoitan ensi viikolla reaalin ja äikän yo-kirjoitukset. vauva kova menemään, enkä voisi enää panostaa pänttäämiseen (kesän pänttäsin). koulu on piristävää, harrastepohjalta ja korvakuulolla enimmäkseen läpi kahlattu, kaikista aineista kun ei tarvitse kiitettävää tai hyvää saada. lapset siis ´97, 2x´00, ´01,´05. ja kuka sanoi, ettei voi jättää tuonnemmaksi jos ei homma toimikaan? tsemppiä lukuihin!!
jo vain. itse?Alkuperäinen kirjoittaja 16.09.2005 klo 10:47 Mamma ja 4 lasta kirjoitti:\Oletkos muuten Hyvinkäältä?Alkuperäinen kirjoittaja 13.09.2005 klo 17:20 sanna-78 kirjoitti:en ole kyllä vielä kolmeakymmentä, mutta tohtinen osallistua keskusteluun. kaksi vuotta takana päivälukiossa. nyt kun vauva on piskuinen ja esikoinen tarvitsee koulun jälkeen iltapäivällä läksyissä tukea, jatkan viimeisen vuoden iltapuolella. kursseja vikalle vuodelle kymmenisen jäljellä ja tässäkin jaksossa vain ruotsia ti ja to 18.40-20, eli ei paha -> hyvin ehtii pahimpaan show-aikaan kotiin!! onneksi olen siinä vaiheessa, että kirjoitan ensi viikolla reaalin ja äikän yo-kirjoitukset. vauva kova menemään, enkä voisi enää panostaa pänttäämiseen (kesän pänttäsin). koulu on piristävää, harrastepohjalta ja korvakuulolla enimmäkseen läpi kahlattu, kaikista aineista kun ei tarvitse kiitettävää tai hyvää saada. lapset siis ´97, 2x´00, ´01,´05. ja kuka sanoi, ettei voi jättää tuonnemmaksi jos ei homma toimikaan? tsemppiä lukuihin!!
vai ehkäpä riihimäeltä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja 16.09.2005 klo 10:47 Mamma ja 4 lasta kirjoitti:\Oletkos muuten Hyvinkäältä?Alkuperäinen kirjoittaja 13.09.2005 klo 17:20 sanna-78 kirjoitti:en ole kyllä vielä kolmeakymmentä, mutta tohtinen osallistua keskusteluun. kaksi vuotta takana päivälukiossa. nyt kun vauva on piskuinen ja esikoinen tarvitsee koulun jälkeen iltapäivällä läksyissä tukea, jatkan viimeisen vuoden iltapuolella. kursseja vikalle vuodelle kymmenisen jäljellä ja tässäkin jaksossa vain ruotsia ti ja to 18.40-20, eli ei paha -> hyvin ehtii pahimpaan show-aikaan kotiin!! onneksi olen siinä vaiheessa, että kirjoitan ensi viikolla reaalin ja äikän yo-kirjoitukset. vauva kova menemään, enkä voisi enää panostaa pänttäämiseen (kesän pänttäsin). koulu on piristävää, harrastepohjalta ja korvakuulolla enimmäkseen läpi kahlattu, kaikista aineista kun ei tarvitse kiitettävää tai hyvää saada. lapset siis ´97, 2x´00, ´01,´05. ja kuka sanoi, ettei voi jättää tuonnemmaksi jos ei homma toimikaan? tsemppiä lukuihin!!
täältähän minäkin ja käynyt iltalukiota yht.koululla. Sain poikavauvan 18.3.05 janimi alkaa P:llä. Kuulostaako tutulta?Alkuperäinen kirjoittaja 16.09.2005 klo 12:21 äiskä kirjoitti:\jo vain. itse?Alkuperäinen kirjoittaja 16.09.2005 klo 10:47 Mamma ja 4 lasta kirjoitti:\Oletkos muuten Hyvinkäältä?Alkuperäinen kirjoittaja 13.09.2005 klo 17:20 sanna-78 kirjoitti:en ole kyllä vielä kolmeakymmentä, mutta tohtinen osallistua keskusteluun. kaksi vuotta takana päivälukiossa. nyt kun vauva on piskuinen ja esikoinen tarvitsee koulun jälkeen iltapäivällä läksyissä tukea, jatkan viimeisen vuoden iltapuolella. kursseja vikalle vuodelle kymmenisen jäljellä ja tässäkin jaksossa vain ruotsia ti ja to 18.40-20, eli ei paha -> hyvin ehtii pahimpaan show-aikaan kotiin!! onneksi olen siinä vaiheessa, että kirjoitan ensi viikolla reaalin ja äikän yo-kirjoitukset. vauva kova menemään, enkä voisi enää panostaa pänttäämiseen (kesän pänttäsin). koulu on piristävää, harrastepohjalta ja korvakuulolla enimmäkseen läpi kahlattu, kaikista aineista kun ei tarvitse kiitettävää tai hyvää saada. lapset siis ´97, 2x´00, ´01,´05. ja kuka sanoi, ettei voi jättää tuonnemmaksi jos ei homma toimikaan? tsemppiä lukuihin!!