[QUOTE="aviomies";29765069] faktahan on se, että ei naiset seksiä hyväntekeväisyydestä harrasta. Jotain te siltä mieheltä saatte, joka aiheuttaa sen, että suostutte seksiä hänen kanssaan harrastamaan.
[/QUOTE]
Niin normaali halukas nainen saa mieheltä seksiä ja sen takia harrastaa seksiä.
Fakta taitaa olla se, että sä olet ottanu vaimoksi pihtarin joka pitää seksiä kauppatavarana. Koita kuitenki tajuta, että kaikki naiset ei todellakaa oo sellaasia. Kyllä normaali nainen nauttii seksistä ja haluaa seksiä sen seksin ittensä takia eikä pidä sitä kauppatavarana. Mä en voisi ikinä harrastaa seksiä vain sen takia, että haluan saada jotaki. Kyllä mun pitää haluta sitä seksiä ittekki eikä seksi oo mulle mikää kauppatavara vaan nautinnon asia.
En myöskää ymmärrä, että miks seksiä pitääs harrastaa vain hyväntekeväisyydestä. Jos ei tee seksiä mieli, niin sitte ei tee mieli. Ei sitä väkisin ruveta harrastamaan vain toisen mieliksi. Mun mielestä kuvottavaa ajatella, että naisen pitääs aina olla valmis seksiin ja antaa säälistäki. Naisella on oikeus koskemattomuuteen ja oikeus valita haluaako hän seksiä vai ei. Ihan kuin miehelläki on oikeus samoohin asioohin.