Onko ilmaista seksiä olemassa?

  • Viestiketjun aloittaja "aviomies"
  • Ensimmäinen viesti
"akka"
[QUOTE="aviomies";29765069]Luulen, että ajattelette tätä liian konkreettisesti. Että seksiä harrastaessanne teillä on jo hinta mielessä. Ei se sitä vastikkeellisuus sitä tarkoita. Kyse on toki myös perspektiivistä, mutta faktahan on se, että ei naiset seksiä hyväntekeväisyydestä harrasta. Jotain te siltä mieheltä saatte, joka aiheuttaa sen, että suostutte seksiä hänen kanssaan harrastamaan.

Voi toki sanoa, että kyllä minä ilmaiseksi annan, enhän vaadi muuta kuin normaalit työt ja että minua pidetään hyvänä ja rakastetaan. Eli miehen täytyy nähdä vaivaa pitääkseen teidät tyytyväisinä, jotta voisi saada seksiä. Siihen sisältyy ehto.[/QUOTE]

Olet oikeassa, jotain siltä mieheltä saan, äärettömän hyvää seksiä ja orgasmit.En pitäisi rakastajaa joka ei tyydytä minua.
 
Kylmää kyytiä saanut
Oiskohan mun mies antanut mulle, jos olisi saanut siitä jonkin vastineen? Mutta tuskin olisin sellaista seksiä halunnutkaan missä jompi kumpi osapuoli maksaa. Seksiä pitää harrastaa rakkaudesta, eikä korvauksesta ja palveluksista. Silloin se itse seksi on itseisarvo molemmille.
 

Yhteistyössä