Onko ihan tyhmää, että odotan vaan että laihdun.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Totuus on, etten tule tästä laihtumaan, korkeintaan lihomaan.

En tee siis mitään elämälläni, sosiaalinen elämä, sitä ei ole.

Mahdollisuus olisi monesti lähteä, saisin lapsen hoitoon melkein milloin vaan. On usein viikonloppuisin isällään tai mummolassa.

En vaan kehtaa lähteä näyttäytymään näin lihavana. Vaikka en edes ole tosi lihava, lievästi ylipainoinen kylläkin.

Kaverit pyytää, en lähde. Vaan jään kotiin mässäilemään ja katsomaan leffaa.

Ihan mukava ois tavata joku mies, vaikka en kyllä usko että se on mahdollista. Mutta kuulemma jotkut on löytänyt vaikka sieltä baarista. Muutenkin ois ihan kiva pitää hauskaa kavereiden kanssa.

Olen ollut aika monta vuotta yksin. Toisaalta en ole iljettävän näköinen ja silloin harvoin kun oon lähtenyt mua on kehuttu nätiksi ja kauniiksi. En kyllä ymmärrä miksi, olen aikamoinen pullanaama.

Mutta siis lähteä vai jäädä kotiin. Yleensä mietin, että mitä siitä jää käteen jos lähtee, seuraavana päivänä väsyttää yms. mut krapulaa en koskaan kärsi.

No on kyllä tyhmää. Ei sinua sieltä kotoa kukaan löydä. Nyt muutama seikka vain: älä aloita laihdutuskuuria (elimistö tekee heti vastarintaa). Muuta joku tapa, jonka tiedät olevan lihottava. Itse olen alkanut kävellä kaikki portaat, ei koskaan hissiä. Kolme kertaa viikossa käyn puolen tunnin kävelyllä. Enempää en jaksa enkä viitsi, mutta sillä on ollut vaikutusta painoon (olen noin 10-15 kg ylipainoinen). Lisäksi yritän ajatella, mikä on normaalia. Jos siis aloitan syömisen, mietin, mikä on normaali annos. Siis oikein sellainen lautasmalli tai ainakin lähellä sitä. Enkä ota lisää. Ja sitten: ei mitään herkkuja kaupasta kotiin. Kun oikein tiukaksi menee, on muutama pähkinä tai rusina tai pikkaisen maustamatonta jugurttia hillosilmän kanssa se herkku, jota kaipaa. Ja sitten, kun olet saanut muutaman kilon pois, huomaat, että olet aika hyvä pakkaus, täynnä tyytyväisyyttä itseäsi kohtaan ja valmis lähtemään muiden pariin. Kokeile!

miten sä viittit olla noin häijyn tyypin kanssa kaksisteen aina vaan? Haukkuu sua pullanaamaksi ja ties mitä?

se musta on tyhmää. Lähde ny sinne ulos, vaan. Ei ole mitään hienoa tuommoisessa, että on mielestään häveliäs vaikka käyttäytyy noin törkeästi itseään kohtaan. Ole rehellinen, ja lopeta vääriin asioihin keskittyminen. Mitä sä saat siitä, että saat inhota itteäs vapaasti? Sulla on kuitenkin vaan se yksi elämä. Lapsesikin ottaisi mieluummin tavallisen äidin kuin autosadomasokistin, joka ei sessioiltaan ihmisten ilmoille viitsi.

[QUOTE="vieras";23006903]Totuus on, etten tule tästä laihtumaan, korkeintaan lihomaan.

En tee siis mitään elämälläni, sosiaalinen elämä, sitä ei ole.

Mahdollisuus olisi monesti lähteä, saisin lapsen hoitoon melkein milloin vaan. On usein viikonloppuisin isällään tai mummolassa.

En vaan kehtaa lähteä näyttäytymään näin lihavana. Vaikka en edes ole tosi lihava, lievästi ylipainoinen kylläkin.

Kaverit pyytää, en lähde. Vaan jään kotiin mässäilemään ja katsomaan leffaa.

Ihan mukava ois tavata joku mies, vaikka en kyllä usko että se on mahdollista. Mutta kuulemma jotkut on löytänyt vaikka sieltä baarista. Muutenkin ois ihan kiva pitää hauskaa kavereiden kanssa.

Olen ollut aika monta vuotta yksin. Toisaalta en ole iljettävän näköinen ja silloin harvoin kun oon lähtenyt mua on kehuttu nätiksi ja kauniiksi. En kyllä ymmärrä miksi, olen aikamoinen pullanaama.

Mutta siis lähteä vai jäädä kotiin. Yleensä mietin, että mitä siitä jää käteen jos lähtee, seuraavana päivänä väsyttää yms. mut krapulaa en koskaan kärsi.[/QUOTE]

Kuulostaa täydelliseltä tekosyyltä, minusta olet vain laiska etkä viitsi nähdä vaivaa ja ottaa riskejä, jokuhan voi vaikka torjua tai jättää sinut tms. Onhan se aina helpompi istua kotisohvalla ja mässyttää.

Tuskin laihdut odottamalla, vaan tarvitset muutoksia. Mieti, mitä syöt leffaa katsellessa. Jos on sipsiä/karkkia/jäätelöä, pienennä annoskokoja -jätä megapussit ostamatta- ja keksi terveellisempiä korvikkeita (rasvaton jogurtti, vihannekset, hedelmät yms.) Lisää hyötyliikuntaa ja käy vaikka kävelyllä. Älä väsytä itseäsi heti liialla rääkillä, vaan yritä saada kevyt liikunta osaksi jokapäiväistä elämää.

Uudet vaatteet/hiukset yms. voivat myös lisätä itsetuntoasi, jolloin kenties haluaisit lähteä useammin ulos. Saisit mukavia kokemuksia kavereidesi kanssa ja vaihtelua elämääsi. Nyt kuulostat siltä, että olet tuudittautunut elämättömyyteesi ja ylipainoosi. Haluatko olla sellainen esimerkki äitinä?

Ei ole liian myöhäistä tehdä muutosta ja ottaa oman elämän ohjat taas käsiin. Tsemppiä!

Yhteistyössä