Voiko nainen olla kaunis jos...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hörh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
Mä en vois ikinä ihastua/rakastua ihmiseen joka on hyvännäköinen mut tyhmä kuin saapas..älyy pitää olla..
Kuuleman mukaan pätee miheiin kuin naisiin,vaikka useimmat kaverit kuten itsekkinolen renttuihin retkahtanut:D

Älyäkin on monenlaista....

Eikä järki välttämättä kuulu pakettiin :whistle:

Ulkonainen kauneus on katsojan silmässä, sisäinen kauneus näkyy luonteessa ja omissa teoissa...
Jokainen miettiköön, kumpi on tärkeämpää ruma päältä ja ihana hyvä ihminen luonteeltaan vai todella kaunis mutta muuten itsekäs ja omahyväinen?

Munkaan nenä ei oo pieni nöpönenä, mutta kyllä sen kanssa on oppinut elämään jo 26-vuotta ja pitämään siitä päivä päivältä enemmän.
Nyt se itsetunto sieltä pohjamudista ylös! :wave: Hottis :D

Mun mielestä seksikkyys perustuu ulkonäköön, jos on alle 20v. :)
Sit alkaaki näkemään miten seksikästä on naisen naiseus ja siihen liittyvät sellaset jännitteet yms. Nuorena sitä katto vaan onko hyvä perse, tissit ja kasvot. Nykyään taas saattaa ihailla enempi naista joka kantaa ittesä ylpeydellä tai jolla muuten vaan on se tietty pilke silmäkulmassa. Mä huomaan enempi katselevani ei-niin-kauniita joilla on se joku kuin oi-niin-kauniita joilla ei oo mitään.

Mua on sanottu kauniiksi aina, vaikka mä en kyllä peiliin katsoessani ymmärrä et miksi? No, ehkä kun oon laittautunut niin oon "ihan hyvännäköinen", mutta en omasta mielestäni mitenkään kaunis.

Kerran baarissa yksi nainen tuijotti mua pitkään, ja tuli sitten sanomaan, että mussa on joku hehku, joka vetää puoleensa, että erotun joukosta.

Ehkäpä tuollaisella hehkulla ei oo mitään tekemistä kauneuden kanssa, vaan ihmiset ei vaan keksi muuta sanottavaa sellaiselle ihmiselle, joka "hehkuu", kuin että on kaunis.

No, pointti siis oli, että ehkä se sisäinen kauneus hehkuu joidenkin läpi, ja saa ihmisen näyttämään kauniilta, vaikka se ei ehkä mikään missi olisikaan.

Miksi ei voisi olla? Kauneus on aina katsojan silmissä; yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta. Mua on usein sanottu erikoisen näköiseksi tjsp. mutta kyllä silti on kauniiksikin sanottu, jopa täällä palstalla :D

Mulla on iso nenä ja pieni pää. Mielestäni välillä ihan ok näköinen, välillä välttelen peilejä. Mikään kaunis en ikävä kyllä ole vaikka haluaisin.

Olen mä sentään miehen saanut ja se jaksaa hokea kuinka kaunis olenkaan, eli joku ilmeisesti pitää mua kauniina :o

Yhteistyössä