M
minä vaan....
Vieras
Ei varmaan paljon lohduta et poika voi saada VUODEN päästä sen puhelimen. En ite olis kyllä ton ikäsenä ollu tollasesta ilonen. Vuosi on ton ikäselle piiitkä aika.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan....;27715050:Ei varmaan paljon lohduta et poika voi saada VUODEN päästä sen puhelimen. En ite olis kyllä ton ikäsenä ollu tollasesta ilonen. Vuosi on ton ikäselle piiitkä aika.
Mä olisin ostanut lapsen lapsilisällä sen kännyn, laittanu muutaman kympin päälle niin olis saanu ihan hyvän puhelimen.
ihan oikeesti nyt. mene nyt jonnekki helvettiin siitä viisastelemasta. Kerää pulloja pitkin vuotta joululahjaan??? vittu mikä paska ihminen olet.
vaikka me ollan vähävarisa, jouluuun o panostettu! kaiki saa kunon lahjat =) ja ruokaakin meillä on niin että riitää joten tervetuloa vaan mele syömään.
Alkuperäinen kirjoittaja pikavippikö;27715289:Tiedän että saan paskat niskaani tästä viestistä, mutta olisiko pikavippi jonkinlainen ratkaisu?
Esim. satasen vipillä ostaisi jo vaikka minkälaisia herkkuja ja sen halutun puhelimen (ehkä jopa paremman) kytkykaupalla.
Joulun jälkeen tuon vipin (+20 euron koron) maksaisi pois, vaikkapa juuri siirtämällä laskuja, tinkimällä muista menoista ym.
Yksi mieluinen lahja teinille on foliolla päällystetty tulitikkurasia jonka sisällä pörisee ampiainen. Voi leikkiä sillä parranajoa. Kylkeen vielä kun kirjoittaa tussikynällä "Braun" niin kyllä kelpaa.
Mä sain juuri tuolaisia lahjoja lapsena ja teininä. Ja voin sanoa, että olin tosi pettynyt. Lapsena kun toivoin vauvanukkea, sain sen halvimman mahdollisen version, joka hajosi ennen kuin joulupyhät olivat ohi. Barbieta toivoessani sain myös sen halppisversion, siis vielä halvemman kuin Cindyt ym. kilpailevat nuket olivat. Mankkaa en saanut ikinä kun olin teini. Kyllä vitutti avata paketit kun niistä paljastui deodoranttipullo, pörrösukat ( :x ) tai muuta yhtä tylsää. Ai niin, ja se konvehtirasiakin oli jotain karsean makuista saksalaista halppissuklaata.