from ass to mouth
ensi kerralla ei nolota eikä miehen tarvi käydä kesken kaiken pesulla kun otat reilusti munan suuhun ja nuolet sen puhtaaksi. homma voi jatkua keskeytymättä.
jos on ihan uusi tuutavuus niin se kumi TODELLAKIN olisi paikallaan, etenkin anaaliyhdynnässä.Alkuperäinen kirjoittaja juu:Jos laittaisitte kumin kanssa peppuu, niin ne paskat jäis siihen kumeen. Ensisijaisesti suosittelen kuitenkin suolihuuhtelua ennen anaalia, vaikka ei sekään aina takaa puhdasta lopputulostaAlkuperäinen kirjoittaja Ap:Nostan vielä. Mua nolottaa siis niin kovin. En tiedä kehtaanko nähdä tuota miestä enää :s
Kikatatte kakkakikkareita, just kuulostaa seksikkäältä.Alkuperäinen kirjoittaja asdf:En kyllä harrastaisi sellaisen miehen kanssa seksiä ylipäänsä jonka kanssa pitäisi luonnollisia ruumiintoimintoja hävetä! Eli mulle olisi kyllä ihan liian tuore tuttavuus.Alkuperäinen kirjoittaja Ap:No harrastin ekaa kertaa hänen kanssaan seksiä, ihan uusi tuttavuusAlkuperäinen kirjoittaja asdf:jos tuollainen nolottaa niin ehkä se mies on vähän väärä?
Kyllä meillä peppuseksissä joskus jää pikku kikkare pippeliin eikä se nyt ole kovin kummoinen juttu, kikatetaan korkeintaan.
heh, jotkut miehet on herkempia, joitakin suorastaan iljettää... mutta en itsekään pidä kovin vakavana asiana...ymmärrän kuitenkin, jos ap:ta hävettää.Alkuperäinen kirjoittaja asdf:En kyllä harrastaisi sellaisen miehen kanssa seksiä ylipäänsä jonka kanssa pitäisi luonnollisia ruumiintoimintoja hävetä! Eli mulle olisi kyllä ihan liian tuore tuttavuus.Alkuperäinen kirjoittaja Ap:No harrastin ekaa kertaa hänen kanssaan seksiä, ihan uusi tuttavuusAlkuperäinen kirjoittaja asdf:jos tuollainen nolottaa niin ehkä se mies on vähän väärä?
Kyllä meillä peppuseksissä joskus jää pikku kikkare pippeliin eikä se nyt ole kovin kummoinen juttu, kikatetaan korkeintaan.
No ainakin se vie hyvin sen spontaaniuden siitä peppuseksistä, kun eka pitää tyhjentää suoliAlkuperäinen kirjoittaja juu:Jos laittaisitte kumin kanssa peppuu, niin ne paskat jäis siihen kumeen. Ensisijaisesti suosittelen kuitenkin suolihuuhtelua ennen anaalia, vaikka ei sekään aina takaa puhdasta lopputulostaAlkuperäinen kirjoittaja Ap:Nostan vielä. Mua nolottaa siis niin kovin. En tiedä kehtaanko nähdä tuota miestä enää :s
ajattelin samoin.Alkuperäinen kirjoittaja mau:Öö, kuuluuko anaali ekan kerran seksiin?? Minusta se on aika intiimiä ja herkkää hommaa, joten en kyllä persettäni tarjoaisi ekalla kerralla. Ootkohan sä nyt ollut hieman tän miehen vietävissä? Jos joku häiskä ekalla kerralla kinuaisi anaalia, niin olisi entinen häiskä se. Kutsukaa mua tiukkapipoksi, mutta näin on. Itse en miehenä edes kehtaisi ehdottaa ensimmäisellä kerralla. Ehkä se on sinun voittosi, jos et näe miestä enää?Alkuperäinen kirjoittaja Ap:No harrastin ekaa kertaa hänen kanssaan seksiä, ihan uusi tuttavuusAlkuperäinen kirjoittaja asdf:jos tuollainen nolottaa niin ehkä se mies on vähän väärä?
She's living on the edgeAlkuperäinen kirjoittaja auts:Siis kerrataan:
- Uusi tuttavuus
- Haluaa heti anaalia ekalla kerralla
- Ei käytä kumia
Mitä ihmettä sä teet, nainen???
"Anteeks kultsi, mä käyn ensin huuhtelemassa peräsuolen, jookos. Pidä melaa ojossa sillä aikaa ja pallit lämpimänä, äiskä käy suolihuuhtelussa!"Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ainakin se vie hyvin sen spontaaniuden siitä peppuseksistä, kun eka pitää tyhjentää suoliAlkuperäinen kirjoittaja juu:Jos laittaisitte kumin kanssa peppuu, niin ne paskat jäis siihen kumeen. Ensisijaisesti suosittelen kuitenkin suolihuuhtelua ennen anaalia, vaikka ei sekään aina takaa puhdasta lopputulostaAlkuperäinen kirjoittaja Ap:Nostan vielä. Mua nolottaa siis niin kovin. En tiedä kehtaanko nähdä tuota miestä enää :s
No se...mutta seuraaville kerroille ihan vinkiks vaan, että kun ko. mies soittaa, niin juoksee heti veskiin tekemään huuhtelun, jos vaikka sais anaaliin...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ainakin se vie hyvin sen spontaaniuden siitä peppuseksistä, kun eka pitää tyhjentää suoliAlkuperäinen kirjoittaja juu:Jos laittaisitte kumin kanssa peppuu, niin ne paskat jäis siihen kumeen. Ensisijaisesti suosittelen kuitenkin suolihuuhtelua ennen anaalia, vaikka ei sekään aina takaa puhdasta lopputulostaAlkuperäinen kirjoittaja Ap:Nostan vielä. Mua nolottaa siis niin kovin. En tiedä kehtaanko nähdä tuota miestä enää :s
Itse oon tehnyt huuhtelun 3 tuntia ennen yhdyntää ja puhdas oli... Ei ilmeisesti ole kokemusta asiasta?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:"Anteeks kultsi, mä käyn ensin huuhtelemassa peräsuolen, jookos. Pidä melaa ojossa sillä aikaa ja pallit lämpimänä, äiskä käy suolihuuhtelussa!"Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ainakin se vie hyvin sen spontaaniuden siitä peppuseksistä, kun eka pitää tyhjentää suoliAlkuperäinen kirjoittaja juu:Jos laittaisitte kumin kanssa peppuu, niin ne paskat jäis siihen kumeen. Ensisijaisesti suosittelen kuitenkin suolihuuhtelua ennen anaalia, vaikka ei sekään aina takaa puhdasta lopputulostaAlkuperäinen kirjoittaja Ap:Nostan vielä. Mua nolottaa siis niin kovin. En tiedä kehtaanko nähdä tuota miestä enää :s
En ole pyllyä antanut, kuin kerran ja senkin vahingossa.Alkuperäinen kirjoittaja juu:Itse oon tehnyt huuhtelun 3 tuntia ennen yhdyntää ja puhdas oli... Ei ilmeisesti ole kokemusta asiasta?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:"Anteeks kultsi, mä käyn ensin huuhtelemassa peräsuolen, jookos. Pidä melaa ojossa sillä aikaa ja pallit lämpimänä, äiskä käy suolihuuhtelussa!"Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ainakin se vie hyvin sen spontaaniuden siitä peppuseksistä, kun eka pitää tyhjentää suoliAlkuperäinen kirjoittaja juu:Jos laittaisitte kumin kanssa peppuu, niin ne paskat jäis siihen kumeen. Ensisijaisesti suosittelen kuitenkin suolihuuhtelua ennen anaalia, vaikka ei sekään aina takaa puhdasta lopputulostaAlkuperäinen kirjoittaja Ap:Nostan vielä. Mua nolottaa siis niin kovin. En tiedä kehtaanko nähdä tuota miestä enää :s
Onpa löysä perse ku sujahtaa sisään haluamattaanAlkuperäinen kirjoittaja vieras:En ole pyllyä antanut, kuin kerran ja senkin vahingossa.Alkuperäinen kirjoittaja juu:Itse oon tehnyt huuhtelun 3 tuntia ennen yhdyntää ja puhdas oli... Ei ilmeisesti ole kokemusta asiasta?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:"Anteeks kultsi, mä käyn ensin huuhtelemassa peräsuolen, jookos. Pidä melaa ojossa sillä aikaa ja pallit lämpimänä, äiskä käy suolihuuhtelussa!"Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ainakin se vie hyvin sen spontaaniuden siitä peppuseksistä, kun eka pitää tyhjentää suoliAlkuperäinen kirjoittaja juu:Jos laittaisitte kumin kanssa peppuu, niin ne paskat jäis siihen kumeen. Ensisijaisesti suosittelen kuitenkin suolihuuhtelua ennen anaalia, vaikka ei sekään aina takaa puhdasta lopputulostaAlkuperäinen kirjoittaja Ap:Nostan vielä. Mua nolottaa siis niin kovin. En tiedä kehtaanko nähdä tuota miestä enää :s
No ei mennyt huomaamatta, vaan mies tuikkasi kysymättä. Eikä paljon naurattanut, ja sinne takaportille tuli life-long ban.Alkuperäinen kirjoittaja hehehee:Onpa löysä perse ku sujahtaa sisään haluamattaanAlkuperäinen kirjoittaja vieras:En ole pyllyä antanut, kuin kerran ja senkin vahingossa.Alkuperäinen kirjoittaja juu:Itse oon tehnyt huuhtelun 3 tuntia ennen yhdyntää ja puhdas oli... Ei ilmeisesti ole kokemusta asiasta?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:"Anteeks kultsi, mä käyn ensin huuhtelemassa peräsuolen, jookos. Pidä melaa ojossa sillä aikaa ja pallit lämpimänä, äiskä käy suolihuuhtelussa!"Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ainakin se vie hyvin sen spontaaniuden siitä peppuseksistä, kun eka pitää tyhjentää suoliAlkuperäinen kirjoittaja juu:Jos laittaisitte kumin kanssa peppuu, niin ne paskat jäis siihen kumeen. Ensisijaisesti suosittelen kuitenkin suolihuuhtelua ennen anaalia, vaikka ei sekään aina takaa puhdasta lopputulostaAlkuperäinen kirjoittaja Ap:Nostan vielä. Mua nolottaa siis niin kovin. En tiedä kehtaanko nähdä tuota miestä enää :s
Kyllä epätoivoisen yh:n kannattaa lähiöbaarista hakemalleen "unelmien prinssilleen" antaa kerralla heti kaikki mitä tämä vaatii että saisi pennulleen elättäjän eikä Arska menettäisi kiinnostustaan pettymysten yön jälkeen.Alkuperäinen kirjoittaja auts:Siis kerrataan:
- Uusi tuttavuus
- Haluaa heti anaalia ekalla kerralla
- Ei käytä kumia
Mitä ihmettä sä teet, nainen???
Totta helvetissä ekalla kerralla pitää anaalia ehdottaa. Onhan se nyt hyvä, että heti alkuun selviää mistä kumpikin tykkää ettei mene vituiksi jonkun ajan kuluttua ja kummallakin tuhlaantunut aikaa.Öö, kuuluuko anaali ekan kerran seksiin?? Minusta se on aika intiimiä ja herkkää hommaa, joten en kyllä persettäni tarjoaisi ekalla kerralla. Ootkohan sä nyt ollut hieman tän miehen vietävissä? Jos joku häiskä ekalla kerralla kinuaisi anaalia, niin olisi entinen häiskä se. Kutsukaa mua tiukkapipoksi, mutta näin on. Itse en miehenä edes kehtaisi ehdottaa ensimmäisellä kerralla. Ehkä se on sinun voittosi, jos et näe miestä enää?
Ei sitä PIDÄ tyhjentää, mutta sen voi.No ainakin se vie hyvin sen spontaaniuden siitä peppuseksistä, kun eka pitää tyhjentää suoli
On normaalia.:X ekaa kertaa harrastin viikonloppuna ja voi jestas kun oli noloa kun mies joutui kesken kaiken käydä pesemässä vehkeensä