:X
:X ekaa kertaa harrastin viikonloppuna ja voi jestas kun oli noloa kun mies joutui kesken kaiken käydä pesemässä vehkeensä
Tuleeko sitä paskaa oikeasti aina pihalle sieltä? Eli ei sit ollutkaan noloa jos mies on ennenkin harrastanut niin luulisi ennenkin tulleen. Ällöä vain oli loppuaika haistella omaa paskaansaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Sitä se on.
peesi.Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Kannattaa tyhjentää se suoli ensin.
Loppuaika?Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Tuleeko sitä paskaa oikeasti aina pihalle sieltä? Eli ei sit ollutkaan noloa jos mies on ennenkin harrastanut niin luulisi ennenkin tulleen. Ällöä vain oli loppuaika haistella omaa paskaansaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Sitä se on.
riippunee siitä mitä siellä suolessa on, eikö? Kannattas ehkä käydä veskissä eka? Ja miten sä sitä jouduit haistelemaan?Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Tuleeko sitä paskaa oikeasti aina pihalle sieltä? Eli ei sit ollutkaan noloa jos mies on ennenkin harrastanut niin luulisi ennenkin tulleen. Ällöä vain oli loppuaika haistella omaa paskaansaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Sitä se on.
Kuka on niiin tymä, että laittaa naalin jälkeen pilluun. älyhoi.Alkuperäinen kirjoittaja maire:Niin. Vaikka sen suolen tyhjentää, niin silti niitä suolen bakteereita jää peniksen pinnalle. Sillä kun sitten hieman höylää maksupäätettä, niin niitä basiliskeja kulkeutuu sinne minne ei pitäisi. Siitä taas seuraa helposti joko emättimen epäspesifi tulehdus ja / tai virtsatietulehdus.
En suosittele.
No harrastin ekaa kertaa hänen kanssaan seksiä, ihan uusi tuttavuusAlkuperäinen kirjoittaja asdf:jos tuollainen nolottaa niin ehkä se mies on vähän väärä?
Jos laittaisitte kumin kanssa peppuu, niin ne paskat jäis siihen kumeen. Ensisijaisesti suosittelen kuitenkin suolihuuhtelua ennen anaalia, vaikka ei sekään aina takaa puhdasta lopputulostaAlkuperäinen kirjoittaja Ap:Nostan vielä. Mua nolottaa siis niin kovin. En tiedä kehtaanko nähdä tuota miestä enää :s
Ekaa kertaa, ja miks se peppuun halus heti ?Alkuperäinen kirjoittaja Ap:No harrastin ekaa kertaa hänen kanssaan seksiä, ihan uusi tuttavuusAlkuperäinen kirjoittaja asdf:jos tuollainen nolottaa niin ehkä se mies on vähän väärä?
En kyllä harrastaisi sellaisen miehen kanssa seksiä ylipäänsä jonka kanssa pitäisi luonnollisia ruumiintoimintoja hävetä! Eli mulle olisi kyllä ihan liian tuore tuttavuus.Alkuperäinen kirjoittaja Ap:No harrastin ekaa kertaa hänen kanssaan seksiä, ihan uusi tuttavuusAlkuperäinen kirjoittaja asdf:jos tuollainen nolottaa niin ehkä se mies on vähän väärä?
Öö, kuuluuko anaali ekan kerran seksiin?? Minusta se on aika intiimiä ja herkkää hommaa, joten en kyllä persettäni tarjoaisi ekalla kerralla. Ootkohan sä nyt ollut hieman tän miehen vietävissä? Jos joku häiskä ekalla kerralla kinuaisi anaalia, niin olisi entinen häiskä se. Kutsukaa mua tiukkapipoksi, mutta näin on. Itse en miehenä edes kehtaisi ehdottaa ensimmäisellä kerralla. Ehkä se on sinun voittosi, jos et näe miestä enää?Alkuperäinen kirjoittaja Ap:No harrastin ekaa kertaa hänen kanssaan seksiä, ihan uusi tuttavuusAlkuperäinen kirjoittaja asdf:jos tuollainen nolottaa niin ehkä se mies on vähän väärä?