Onko ihan normaalia et suutuspäissään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Mies haukkuu mua lihavaksi, possuksi ym? Välittääkö tuollainen ihminen toisesta? Itkin sille et kiitos sulle tosi paljon, oon laihduttanut nyt 9 kg 2 kk ja 20 kg vielä, tosi tsemppaaja.

No en kyllä edes vihaiselta mieheltä kuuntelis tuommosia solvauksia. Vaikka olis kuin äkänen niin pitää hillitä itsensä, aikuisen ihmisen. Onko se edes pyytäny jälkeenpäin anteeksi sanojaan?

No mun isäni on haukkunut pian 30-vuotta mun äitiäni siaksi...läskiksi jne. eli joillekin ihan normaalia...itse en tollaista enää kuuntelisi..lapsuudessani kuuntelin ihan tarpeeksi

Suutuspäissään tulee sanottua pahasti, sellaistakin, mitä ei välttämättä tarkoita. Mutta tahditonta mieheltä tosiaan, varsinkin kun oletettavasti tietää kilojen olevan sulle arka paikka ja että yrität parhaas mukaan tehdä asialle jotain.

Tahditonta, mutta normaalia... :/

Ei ainakaan mun miehellä ole koskaan ollut tarvetta tuollaisia laukoa. Vitsaillaan toki mun painostani ja kyllä mä tiedän että hän haluais mun painavan vähemmän (vaikka ei sitä sanokaan). Mutta hän tietää että sylkisi hampaitaan jos alkaisi tuollaisia laukomaan :kieh:

Ei mun mielestä ole normaalia. Vaikka riidellään niin ei me mitään tuollaisia koskaan sanota. Tyhmäksi ja idiootiksi haukun miestä kyllä mutta henkilökohtaisuuksiin ei mennä...

muoks. Onhan tuokin kyllä ilkeää ^^

Siis paljon normaalimpaa, kuin tuo toisessa ketjussa oleva päälle pissaaminen kuikuspäissään, joten ole huoleti.
Ei vaan, puhu asiasta, kun ei ole vihainen, sano että sellainen lóukkaa sinua paljon.

ei kuulosta ihan normaalilta, kyl miehen kuuluu käyttää ihan toisenlaisia sanoja, kuten kehua miten kaunis olet, ja kropastasi, että se on hyvä juuri näin jne... mutta ikävää tietysti, jos mies ei näin ajattele, ja laukoo mitä sylki suuhun tuo...
tuo kuulostaa ihan henkiselle väkivallalle, joka pidemmän päälle latistaa sut :hug:

Vielä lisäisin että kyllä mun mies osaa muutenkin lietsoa mut vihan partaalle ja kyllä etenkin mä saatan kiukuspäissäni laukoa vaikka mitä typeryyksiä. Mutta ei silti tuollaista, joku tolkku kuitenkin kiukuspäissäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
no ei..eiks noi haukkumiset kuulu tonne lapsuuteen?sano miehelles;joka toista haukkuu,on ite!

mulla ainakin silloin kun suutun häviää ns.kaikki järki päästä. saatan kutsua toista idiootiksi ja paskapääksi. osaan olla todella ilkeä jos haluan ja tiedän sen kyllä. anteeksi kyllä pyydän.
ja ei ole helppoa muuttaa itseään tuossa asiassa. viha ja kiukku on vahva tunne kun se tulee päälle.

Ei saisi haukkua. Aikuisen pitäisi tietää paremmin. ...mutta sinänsä on normaalia, että suutuspäissään pyrkii satuttamaan toista yhtä pahasti kuin itseään on sattunut. Ja selkeestikin miehesi tietää, että tuossa on sun arkakohta.

Mutta siis hyväksyttävää se ei ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mies haukkuu mua lihavaksi, possuksi ym? Välittääkö tuollainen ihminen toisesta? Itkin sille et kiitos sulle tosi paljon, oon laihduttanut nyt 9 kg 2 kk ja 20 kg vielä, tosi tsemppaaja.

Ei kannata alistua henkiseen väkivaltaan, sitä toi on.

No ei ole normaalia tai hyväksyttävää. Joskus kaikkia suututtaa, mutta kylllä meillä erimielisyydet setvitään asioina, vaikka kovaäänisestikin joskus, mutta ihan nimittelemättä!

On pakko myöntää, että suuttuessani saatan päästää suustani melkoisia solvauksia (*hävettää....*). Pahoillani olen jälkikäteen. Silti rakastan ja muuten kai olen ihan kelpo vaimo.. En tajua, mistä se kiukku oikein leviää ja yltyy. Pitäisi varmaan mennä jonnekin kiukunpurkamissessioihin.

Ei todellakaan ole normaalia :o jos mieheni tommosta mulle laukois niin entinen mies olis :kieh: se kertoo jo toisen arvostamisesta kaiken tommonen ..... vaikka suutuspäissään tulee kaikkea lauottua niin joku roti sentäs :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
no ei..eiks noi haukkumiset kuulu tonne lapsuuteen?sano miehelles;joka toista haukkuu,on ite!

mulla ainakin silloin kun suutun häviää ns.kaikki järki päästä. saatan kutsua toista idiootiksi ja paskapääksi. osaan olla todella ilkeä jos haluan ja tiedän sen kyllä. anteeksi kyllä pyydän.
ja ei ole helppoa muuttaa itseään tuossa asiassa. viha ja kiukku on vahva tunne kun se tulee päälle.
No meillä ei kyllä kumpikaan hauku toista,vaikka kuinka suuttuis ja vituttais!Itse en semmosta miestä kattois,jos haukkuis mua läskiks,huoraks tms..

Onpa ikävää. Mää oon sitä mieltä, että humalassa ja suutuksissa ihminen sanoo, mitä se ajattelee. En usko, että suutuspäissä sanoo semmosta, mitä ei tarkota. Suutuksissa kontrolli katoaa ja tulee laukastua päin naamaa omat ajatukset. Suuttumus ei oikeuta silti mihinkään haukkumiseen.

Toisen ulkonäöstä suutuspäissään sanominen on tosi ikävä juttu sinänsä, että semmoiseen ei itse voi kauheasti vaikuttaa. Ja on ihan hirveetä, jos tuntee, ettei ulkoisesti sille toiselle riitä, eikä sitä sitten enää usko, vaikka toinen hyvänä päivänä miten kehuis.

Oikeastiko ihmiset puhuvat parisuhteessa noin toisilleen? No se selittää aika tavalla juniorienkin sanavalintoja.

Oikeasti, kyllä mäkin kiihdytän nollasta sataa alta aikayksikön ja lataan tuutin täydeltä mutta en nyt asiattomuuksia kuitenkaan.

Yhteistyössä