V
Vieras
Vieras
Mies haukkuu mua lihavaksi, possuksi ym? Välittääkö tuollainen ihminen toisesta? Itkin sille et kiitos sulle tosi paljon, oon laihduttanut nyt 9 kg 2 kk ja 20 kg vielä, tosi tsemppaaja.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:no ei..eiks noi haukkumiset kuulu tonne lapsuuteen?sano miehelles;joka toista haukkuu,on ite!
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mies haukkuu mua lihavaksi, possuksi ym? Välittääkö tuollainen ihminen toisesta? Itkin sille et kiitos sulle tosi paljon, oon laihduttanut nyt 9 kg 2 kk ja 20 kg vielä, tosi tsemppaaja.
No meillä ei kyllä kumpikaan hauku toista,vaikka kuinka suuttuis ja vituttais!Itse en semmosta miestä kattois,jos haukkuis mua läskiks,huoraks tms..Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Accra:no ei..eiks noi haukkumiset kuulu tonne lapsuuteen?sano miehelles;joka toista haukkuu,on ite!
mulla ainakin silloin kun suutun häviää ns.kaikki järki päästä. saatan kutsua toista idiootiksi ja paskapääksi. osaan olla todella ilkeä jos haluan ja tiedän sen kyllä. anteeksi kyllä pyydän.
ja ei ole helppoa muuttaa itseään tuossa asiassa. viha ja kiukku on vahva tunne kun se tulee päälle.