Onko ihan kauheaa, jos juon kaks siideriä, vaikka meen aamulla töihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmis

Vieras
Tekee ihan törkeesti mieli siideriä, ja jääkaapissa ois juhannukselta kaks. Oisko ihan kamalaa, jos ne juon nyt pois? Ja ei, mulle ei tule usein näitä "pakko saada"- fiiliksiä alkoholin suhteen..

Alkuperäinen kirjoittaja MITÄH:
onko sulla niin huono viinapää että vaikuttaa vielä huomennaki jos 2 juot? =O Jos on, niin ei kannata juoda

No on mulla sen verran huono viinapää, että ne menee päähän ja oon varmaan hiprakassa tuossa ysin, kympin aikaan kun meen nukkuu.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
onko sulla niin huono viinapää että vaikuttaa vielä huomennaki jos 2 juot? =O Jos on, niin ei kannata juoda

No on mulla sen verran huono viinapää, että ne menee päähän ja oon varmaan hiprakassa tuossa ysin, kympin aikaan kun meen nukkuu.

no kai nyt aamuksi kuitenki selviit...

Selviän joo.

Selviän joo.

Mikä sitte onkelma?

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Kahdesta siideristä hiprakassa? Taidat olla 45kg lintu:)

:D

En ole ap. mutta kyllä enemmän taitaa olla "harjoittelusta" kuin painosta kiinni miten helposti humalaan tulee, itse olen 80kg "lintu" ja juon toosi harvoin joten voin kyllä sanoa että kahden siiderin jälkeen olen hiprakassa:=)

Alkuperäinen kirjoittaja harmis:
Tekee ihan törkeesti mieli siideriä, ja jääkaapissa ois juhannukselta kaks. Oisko ihan kamalaa, jos ne juon nyt pois? Ja ei, mulle ei tule usein näitä "pakko saada"- fiiliksiä alkoholin suhteen..

Ei, et ole. Olen kyllä itsekin vähän sellainen, ett en viitsi suunnilleen edes saunakaljan puolikasta ottaa jos on töihinmeno. Ja lomallakin kun otetaan vaikka viinilaseja tai muutama olut, niin vaan jonain viikonlopun päivänä, ei viikolla.
Mutt ei se ole mitenkään kamalaa ottaa paria.

Yhteistyössä