H
harmis
Vieras
Tekee ihan törkeesti mieli siideriä, ja jääkaapissa ois juhannukselta kaks. Oisko ihan kamalaa, jos ne juon nyt pois? Ja ei, mulle ei tule usein näitä "pakko saada"- fiiliksiä alkoholin suhteen..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja MITÄH:onko sulla niin huono viinapää että vaikuttaa vielä huomennaki jos 2 juot? =O Jos on, niin ei kannata juoda
Alkuperäinen kirjoittaja Tihis:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja MITÄH:onko sulla niin huono viinapää että vaikuttaa vielä huomennaki jos 2 juot? =O Jos on, niin ei kannata juoda
No on mulla sen verran huono viinapää, että ne menee päähän ja oon varmaan hiprakassa tuossa ysin, kympin aikaan kun meen nukkuu.
Alkuperäinen kirjoittaja MITÄH:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja MITÄH:onko sulla niin huono viinapää että vaikuttaa vielä huomennaki jos 2 juot? =O Jos on, niin ei kannata juoda
No on mulla sen verran huono viinapää, että ne menee päähän ja oon varmaan hiprakassa tuossa ysin, kympin aikaan kun meen nukkuu.
no kai nyt aamuksi kuitenki selviit...
Alkuperäinen kirjoittaja hih:Kahdesta siideristä hiprakassa? Taidat olla 45kg lintu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja MITÄH:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja MITÄH:onko sulla niin huono viinapää että vaikuttaa vielä huomennaki jos 2 juot? =O Jos on, niin ei kannata juoda
no kai nyt aamuksi kuitenki selviit...
Selviän joo.
Alkuperäinen kirjoittaja hih:Kahdesta siideristä hiprakassa? Taidat olla 45kg lintu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Alkuperäinen kirjoittaja hih:Kahdesta siideristä hiprakassa? Taidat olla 45kg lintu![]()
Minäkin olen, enkä mikään heinägorilla ole.:snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja hih:Kahdesta siideristä hiprakassa? Taidat olla 45kg lintu![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja harmis:Tekee ihan törkeesti mieli siideriä, ja jääkaapissa ois juhannukselta kaks. Oisko ihan kamalaa, jos ne juon nyt pois? Ja ei, mulle ei tule usein näitä "pakko saada"- fiiliksiä alkoholin suhteen..