onko hyvin uskonnollisia nuoria täällä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hymiö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hymiö

Vieras
kiinnostaa vaan tietää, että miten vietätte vapaa-aikanne? Siis tämä on positiivinen kysymys, ei neg...Mitä teette, mitä musiikkia kuuntelette,katseletteko leffoja....

kaikki melkein käy, paitsi kauhua en tykkää katsoa. Olen aivan tavallinen, mutta uskon jumalaan ja rukoilen iltaisin. Tuskin kukaan edes tietää uskostani kuin minä. Sain vahvistuksen uskooni kun perheessämme sattui tragedia ja sain mielestäni rukouksessa voimaa ja apua...

uskon mutta elän kuin muutkin, siis katson mitä huvittaa, kuuntelen myös musiikkia mikä ei ole gospelia ja elän muutoinkin "tavallista" elämää. kaiken kaikkiaan se usko ei niin hirveästi elämässäni ulospäin näy kun vain ehkä avopuolison silmiin.
mulle se on ollu aina kauheen henkilökohtainen asia enkä tunne tarvetta esitellä omaa vakaumustani kenellekään. jokainen tekee omat päätöksensä :)

että löytäsin jonkun rauhan jostain, kun olen niin hakoteillä elämässä...en sinänsä..arki kulkee,mutta itseni kanssa.....rukoilin joskus,mutta jostain syystä se jäi.....enkä usko siihen perinteiseen..mutta johonkin kyllä...olisi vaan mukava tietää miten muut nuoret ovat löytäneet omansa...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
että löytäsin jonkun rauhan jostain, kun olen niin hakoteillä elämässä...en sinänsä..arki kulkee,mutta itseni kanssa.....rukoilin joskus,mutta jostain syystä se jäi.....enkä usko siihen perinteiseen..mutta johonkin kyllä...olisi vaan mukava tietää miten muut nuoret ovat löytäneet omansa...

suosittelen että meet www.radikaali.net.
hyvä keskustelu foorumi (kristillinen) siellä on paljon nuoria jotka on varmasti samassa tilanteessa ja tietenkin muitakin.
itse tykkäsin ennen olla siellä, nykyään en enää kovin paljoa, mutta vaikeina aikoina sai sieltä hyviä kavereita ja jutteluseuraa. :hug:

mee tsekkaamaan joku paikallinen seurakunta, varmasti saat uusia ajatuksia ja uskon, että Jumala kutsuu sua tällä hetkellä. Ihmisen elämässä on aikoja jolloin tuntee olonsa herkäksi hengellisiä asioita kohtaan. mielestäni kannattaa vain rohkaista silloin itseään ja mennä johonkin nuorten juttuun tutustumaan. mä olin 15 vee kun uudistuin ja sen jälkeen oloni on ollut huomattavasti keveämpi kuin silloin ennen. en oikeastaan edes tiedä miten ihmiset "jaksavat" elää "yksin" tässä maailmassa ja tulla toimeen omin avuin. mä ainakin tarvitsen turvallisen muurin johon voi nojata silloin kun väsyttää. rukous on mainio kanava jumalan yhteyteen. jos otat vastaan jeesuksen sydämmeesi ja uskot että jeesus on kuollut sun puolesta niin uskon että sulle tulee huojentunut olo. lue joh. 3:16 raamatusta :D tsemppiä sulle!

mä olen vanhoillis-lestadiolainen, kuuntelen kansanlauluja, klassista musiikkia ja hengellistä musiikkia. elokuvioa en katso ja vapaa-aika menee perheestä huolehtimiseen, lenkkeilyyn, shoppailuun, käsitöihin, huonekalujen entisöintiin yms.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

http://www.pcuf.fi/~msiivola/para2000/artikkelit/orvo/kolmas_tapa_ajatella.html

lähinnä aika menee perheestä huolehtimiseen. Muulla ajalla sitten kyläillään, käydään seuroissa, lenkkeillään, tehdään käsitöitä, kuunnellaan klassista tai hengellistä musiikkia. Tai ollaan netissä vaikka kaks plussalla :D

mä tykkään katsella leffoja/tv, hoitaa perhettä, käydä srk:n kokouksessa,kuntoilla elixiassa, tapailla ystäviä, kuunnella musiikkia joskus hyviä saarnoja mun ipod:ilta ja puuhailla muuta mukavaa. teen kaikkee mistä tulee kiva ja rakentava olo :)

Yhteistyössä