H
hymiö
Vieras
kiinnostaa vaan tietää, että miten vietätte vapaa-aikanne? Siis tämä on positiivinen kysymys, ei neg...Mitä teette, mitä musiikkia kuuntelette,katseletteko leffoja....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:että löytäsin jonkun rauhan jostain, kun olen niin hakoteillä elämässä...en sinänsä..arki kulkee,mutta itseni kanssa.....rukoilin joskus,mutta jostain syystä se jäi.....enkä usko siihen perinteiseen..mutta johonkin kyllä...olisi vaan mukava tietää miten muut nuoret ovat löytäneet omansa...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:että löytäsin jonkun rauhan jostain, kun olen niin hakoteillä elämässä...en sinänsä..arki kulkee,mutta itseni kanssa.....rukoilin joskus,mutta jostain syystä se jäi.....enkä usko siihen perinteiseen..mutta johonkin kyllä...olisi vaan mukava tietää miten muut nuoret ovat löytäneet omansa...
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mä luulin, että sellaset A. ei käy tällä palstalla (kun niillä on parempaakin tekemistä¨) ja B on nukkumassa tähän aikaan![]()
![]()