Onko hyvä menu yo-juhliin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ceres
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ei ansaitse vielä juhlia. sitten voi juhlia kun on ammatti saatu.

Tää on sun mielipide, minusta mä oon tehny yhtälailla töitä koulun eteen kuin esimerkiksi merkonomit, yhtään heitä vähättelemättä :)

jaa no et ole vielä saavuttanut mitään jos koulutusta ajatellaan. ylioppilas ei ole minkään arvoinen.

Onhan sinullakin kannustava asenne.

Koulutuskin on asenteen lisäksi pielessä, jos ei osaa edes selvään kysymykseen vastata...

Hmm toi boolikin vois olla ihan kiva idea alkumaljaksi, jotenkin vaan tottunut siihen että kaadetaan suoraan pullosta, helpompaa ja vaivattomampaa. Ois kesällä pitäny tajuta ottaa vaikka raparperia talteen ja tehdä raparperisimaa. Vai onkos raparperia jo toukokuun lopulla?

Piika-äiti: meillä ne pelästyivät toissa kesänä sacherkakkuakin (yksi vaivanen pala oli kakusta leikattu :( ), mitähän ne tosta korvasienimuhennoksesta ajattelisivat, juoksisivat varmaan karkuun..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ei ansaitse vielä juhlia. sitten voi juhlia kun on ammatti saatu.

Tää on sun mielipide, minusta mä oon tehny yhtälailla töitä koulun eteen kuin esimerkiksi merkonomit, yhtään heitä vähättelemättä :)

jaa no et ole vielä saavuttanut mitään jos koulutusta ajatellaan. ylioppilas ei ole minkään arvoinen.

Mistä moinen katkeruus? Anna mä arvaan, olet ammattikoulun käynyt, ja sun valmistumista ei juhlittu mitenkään? No, syytön ap siihen on.

http://www.martat.fi/keskustelu/ruokanurkka/?E33064M=24&x33064=152876363

Tästä sitten apua muihin järjestelyihin.

Itse vinkkaan vielä että britakakut voi tehdä etukäteen pakastimeen ja juhla-aamuna ottaa pois ja laittaa väliin vaikka sitruunacurdista ja kermavaahdosta tehdyn keväisen täytteen....

Hyvältä kuulostaa ap! :)

Itse asiassa listalta ei löytynyt mitään, mitä en suostuisi syömään, ja se on hyvä merkki! :) Tosin tuon salaatin kinkun voisi minunkin mielestä vaihtaa toiseen ainesosaan, ettei ole kahdessa suolaisessa kinkkua.

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
http://www.martat.fi/keskustelu/ruokanurkka/?E33064M=24&x33064=152876363

Tästä sitten apua muihin järjestelyihin.

Itse vinkkaan vielä että britakakut voi tehdä etukäteen pakastimeen ja juhla-aamuna ottaa pois ja laittaa väliin vaikka sitruunacurdista ja kermavaahdosta tehdyn keväisen täytteen....

Kiitos linkistä, täytyy katella :)

Mitenkähän muuten astiat, mistähän ne saisi..meillä ei ennen ole kovin juhlavia juhlia järjestetty, rippijuhlatkin olleet tosi rentoja jossa astioiden virkaa on ajaneet kertakäyttöastiat. Nyt kuitenkin olisi tarvis kunnon astiolle, eikä hajuakaan mistä ne saisi.

Yhteistyössä