Alkuperäinen kirjoittaja Ceres:
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
en jaksa lukea koko ketjua mutta mun mielestä salaatti ei sovi voileipäkakun kanssa, tai siis joko jättäisin voileipäkakun pois ja tilalle vaikka lohta, paahtopaistia, lihapullia tai jotain sellaista. TAI sitten jättäisin salaatit pois ja tekisin pari voileipäkakkua, esim. kinkku ja kala.
Mulla on kanssa yo-juhlat ensi kuussa ja meillä on seisova pöytä; salaattia (en vielä tiiä montako erilaista), lohta (2 eri), paahtopaistia, lihapullia, ehkä jotain silliä, leipää + levitettä.
Ja sitten kakku+kahvia.
Oon varmaan unohtanut jotain.....
Oisko cocktail-lihapullat huono lisä jos lisäisin tohon listaan? Tuleeko liikaa eri juttuja? Meillä ei ole ikinä ole ollut juhlissa voileipäkakkua tai salaatteja, siks haluaisin "repäistä" näinkin hurjasti

Ennen on ollut keittoja, suolaisia piirakoita, leikkelepöytä, kasviksia, lihapullia, kalaa yms. Itseasiassa olen menossa voileipäkakku-kurssillekin tässä keväällä juurikin näitä juhlia varten, kun en ole voileipäkakkua koskaan tehnyt
ei ole, cocktail-lihapullat sopii just hyvin mun mielstä...
Kyllähän voileipäkakut sopii niin että jos kattaa pöydän sillä tavalla ettei voileipäkakku on salaattien keskellä, voisi laittaa vaikka niin että voileipäkakku on vähän niin ku alkupala ja sit salaatit, ja sit jälkkäriksi kakkua....
voileipäkakku on kyllä hyvä juhliin ku sitä voi tehdä melkein valmiiksi edellisenä päivänä, sit ei ole juhlapäivänä nii paljon tekemistä...
ja nyt alkoi tehdä mieli voileipäkakkua
Meillä on ravintola vuokrattuna mun yo-juhliin niin mun ei tarvitse tehdä yhtään mitään