Onko huutis normaalia hiljaisempi nykyään?

Minä en paljoa käytä koko huutista, mutta nyt kun siellä oon vähän katsellut lastenvaatteita niin pistää hymyilyttämään kun ihmisillä on lähtöhinta korkeampi kun se itse tavara on kaupassa maksanut..
 
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Minä en paljoa käytä koko huutista, mutta nyt kun siellä oon vähän katsellut lastenvaatteita niin pistää hymyilyttämään kun ihmisillä on lähtöhinta korkeampi kun se itse tavara on kaupassa maksanut..
Tää on muuten ihan tosi. Mut totta niistä joku maksaa, joka ei kauppoihin pääse tai jaksa vaivautua. Tämä yks syy, miksen jaksa sieltä tunti tolkulla etsiä jotain huudettavaa, kun suurin osa on melko ylihinnoiteltua :/
 
minä
Mä laitoin loppuviikosta ja aattelin et on hiljaista niin kahdeksi viikoksi auki - hups tänään kun katsoin niin lähes kaikissa kohteissa huutoja ja osassa jo tosi monta =)
Mä kyllä pistin joko 0 lähtöhinnalla tai sitten ihan pienellä ja 50 s/1e korotukseksi
 
cc
Mun mielestä kanssa useinkin liia hintavaa, kun kuitekin kyseessä käytettyjä tavaroita joita ei edes nää ja pysty katsoo kunnolla ennen ostoa. Kerran ostin paketin tytölle ja vaatteet oli tosi pieniä verrattuna kokolappuun eli kuivaria käytetty mutta ei mainintaa,,meni kyllä maku.
 
kivis
Alkuperäinen kirjoittaja kamalat :
postarit tulee noissa palikoissa.
kantsis tunnistautua ja huutispaketilla. sais edullisemmat postarit ostaja ja vois tulla huutoja enempi..

eipä ole mun kohtaissa tunnistautuminen tuntunut lisäävän myyntiä. :eek:
 

Yhteistyössä