Onko huono seksi riittävä syy erota?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja ninni:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Kun epäilet asiaa, voi olla, että tuo toinen mies sekoittaa päätäsi. Koeta selvittää ajatuksesi, mutta älä kiirehdi. Mieti asioita rauhassa :hug:

Sit samalla mä pelkään et se toinen katoaa kokonaan. Se on justiin muuttamassa kauemmas.

Noh, tässähän tätä mietin.

Jos tämä toinen on tosissaan suhteesi, ei välimatka teitä erota.

Se on kyl totta. Kiitos. :)
Jospa tää tästä...

Mun neuvo on kyllä se, että otat eka eron. Ja katsot sitten vasta alatko millekään sen toisen kans. Nykyisesi loukkaantuu todella pahasti, jos hänelle selviää, että olet jättänyt hänet toisen miehen vuoksi. Ja siihen päälle vielä menet selittämään jotain huonosta seksistä..

Alkuperäinen kirjoittaja mammaharmaana:
Mun neuvo on kyllä se, että otat eka eron. Ja katsot sitten vasta alatko millekään sen toisen kans. Nykyisesi loukkaantuu todella pahasti, jos hänelle selviää, että olet jättänyt hänet toisen miehen vuoksi. Ja siihen päälle vielä menet selittämään jotain huonosta seksistä..

No niinhän se olis tehtävä.
Mietityttää vaan, et onkohan tää nyt ihan tyhmä syy erota. Huono seksi... Onkohan mussa jotain vikaa, tyytyisinköhän lopulta keneenkään?

Musta tuntuu että ollaan, mutta takaraivossa kolkuttelee kysymys siitä, että onkohan tää kuitenkaan totta. Että jospa tuo toinen mies vain sekoittaa mun pään ja yritän kiirehtiä asiassa, missä ei ehkä pitäis. Voi kunpa voisinkin tietää.

Toisaalta pelottaa se, kun se seksielämä ei ole ainoastaan väljähtämyttä vaan se ei oikein koskaan ole toiminut kunnolla... Tai siis mua tyydyttävästi.

Tiedä täysin tunteen. Itse olen tapaillut ohanaa miestä melkein vuoden ja tämä on hellä, herkkä ja ihana. Mutta seksielämä ei ole tyydyttävää. Mietin muuttuuko se tai haittaako, jos kaikki muu on kuitenkin hyvin? Olenko itsekäs tai tyhmä... Toinen on valmis lopun elämän suhteeseen mutta itse pelkään että juuri intohimon puuttuminen kosahtaa jossain vaiheessa.... Eikä se tutustuminen ja opettelu ja puhuminen aina auta. Mies on tyytyväinen, itse en ole. On puhuttu. Ei auta.
Voiko suhde silti kestää, jos ihminen on muuten hyvä ja rakastettava?

Onko huono seksi riittävä syy erota?
Tätä mä täs pohdiskelen.

Kun tuntuu tyhmältä jotenkin. Kun tavallaan suhde on ihan ok ja mieskin hyvä.
Mut seksi ei toimi, ei sytytä ei sit millään ja ollaan seksuaalisesti erilaisia.

Mut tuntuu, et tää olis pitänyt tajuta vuosia sitten.
On.

Minusta on.

Asia erikseen, jos toinen on tilapäisesti vaikka sairauden vuoksi kykenemätön. Sen voi sietää mutta ajatuskin siitä ettei loppuelämänä saa kunnollista seksiä kauhistuttaa.

Yhteistyössä