Onko homoseksuaalisuus kuin heikko jörvenjää? Ei kestä tökkimistä.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Seli, seli seli... :cautious:

Sä aina ripustat aivot narikkaan, kun haastan sut miettimään raamatun mahdottomuuksia. Eli jos ekat 2 heeboa "luotiin", niin eihän muita voi silloin olla kuin ne 2, ja niiden jälkeen niiden tenavat (siis satukirjan mukaan)

Eli ei sun satujen kertaaminen muuta mitään miksikään meillä realisteilla, mä elän toivossa, että joku vaikka uusi ja nuori uskahtava heräisi ajattelemaan omilla aivoillaan, ja hylkäisi kaikki hömppäuskontojen naurettavuudet :cool:(y)
Tai sitten jospa suurimmalle osalle ihmisistä sillä ei ole väliä, mistä Kain sai muijan, koska insesti ja seksi perheenjäsenten välillä on kyl aika tehokkaasti sittemmin Mooseksen kirjoissa kielletty.

Mutta oikeasti: ketä Kain pelkäsi, kun lähti vaeltelemaan pitkin maailmaa? Jos maailmassa asuu itsensä lisäksi vain omat vanhemmat, niin huhhuh ku on pelottavaa.
Kuka hänet olisi tappanut?
 
Tai sitten jospa suurimmalle osalle ihmisistä sillä ei ole väliä, mistä Kain sai muijan, koska insesti ja seksi perheenjäsenten välillä on kyl aika tehokkaasti sittemmin Mooseksen kirjoissa kielletty.

Mutta oikeasti: ketä Kain pelkäsi, kun lähti vaeltelemaan pitkin maailmaa? Jos maailmassa asuu itsensä lisäksi vain omat vanhemmat, niin huhhuh ku on pelottavaa.
Kuka hänet olisi tappanut?
Katsos kun omilla aivoillaan ajattelevat eivät millään kykene nielemään edes ohutta pajunköyttä. Siinä sinulla on aivan mahdoton yhtälö, koska ihmiskunta ei millään olisi tuon sadun perusteella voinut lisääntyä kahdesta, elleivät sisarukset olisi yhtyneet toisiinsa. Ja ilman insestiä!!!



Mutta hupsista ja heijaa, ehkä Kain löysi apinavaimon? ;)

Aika väkivaltaista raamatun jengiä btw :(


"Kainin jälkeläiset

Kain yhtyi vaimoonsa, ja tämä tuli raskaaksi ja synnytti Henokin. Kain oli ensimmäinen, joka perusti kaupungin, ja hän antoi sille nimen poikansa Henokin mukaan. 18Henokille syntyi Irad, Iradille syntyi Mehujael, Mehujaelille syntyi Metusael, ja Metusaelille syntyi Lemek.

Lemek otti itselleen kaksi vaimoa; toisen nimi oli Ada ja toisen Silla. 20Ada synnytti Jabalin, josta tuli teltoissa asuvien paimentolaisten kantaisä. 21Jabalin veli oli nimeltään Jubal, ja hänestä tuli ensimmäinen harpun- ja huilunsoittaja. 22Myös Silla synnytti pojan, Tubal-Kainin, sepän, joka aloitti pronssin ja raudan takomisen. Tubal-Kainilla oli sisar, jonka nimi oli Naama.


23Lemek sanoi vaimoilleen:



– Ada ja Silla, kuulkaa minua,

te Lemekin vaimot, ottakaa korviinne minun sanani!

Jo yhdestä haavasta minä tapan miehen,

jo yhdestä naarmusta nuorukaisen.

24Jos Kainin puolesta kostetaan seitsemästi,

niin Lemekin puolesta seitsemänkymmentäseitsemän kertaa."
 
Katsos kun omilla aivoillaan ajattelevat eivät millään kykene nielemään edes ohutta pajunköyttä. Siinä sinulla on aivan mahdoton yhtälö, koska ihmiskunta ei millään olisi tuon sadun perusteella voinut lisääntyä kahdesta, elleivät sisarukset olisi yhtyneet toisiinsa. Ja ilman insestiä!!!



Mutta hupsista ja heijaa, ehkä Kain löysi apinavaimon? ;)

Aika väkivaltaista raamatun jengiä btw :(


"Kainin jälkeläiset

Kain yhtyi vaimoonsa, ja tämä tuli raskaaksi ja synnytti Henokin. Kain oli ensimmäinen, joka perusti kaupungin, ja hän antoi sille nimen poikansa Henokin mukaan. 18Henokille syntyi Irad, Iradille syntyi Mehujael, Mehujaelille syntyi Metusael, ja Metusaelille syntyi Lemek.

Lemek otti itselleen kaksi vaimoa; toisen nimi oli Ada ja toisen Silla. 20Ada synnytti Jabalin, josta tuli teltoissa asuvien paimentolaisten kantaisä. 21Jabalin veli oli nimeltään Jubal, ja hänestä tuli ensimmäinen harpun- ja huilunsoittaja. 22Myös Silla synnytti pojan, Tubal-Kainin, sepän, joka aloitti pronssin ja raudan takomisen. Tubal-Kainilla oli sisar, jonka nimi oli Naama.


23Lemek sanoi vaimoilleen:



– Ada ja Silla, kuulkaa minua,

te Lemekin vaimot, ottakaa korviinne minun sanani!

Jo yhdestä haavasta minä tapan miehen,

jo yhdestä naarmusta nuorukaisen.

24Jos Kainin puolesta kostetaan seitsemästi,

niin Lemekin puolesta seitsemänkymmentäseitsemän kertaa."
No se nyt oli jonku yhden Lemekin höpinöitä. Varmaan joku rap-gangstan esiaste. :sneaky:
 
Mut nyt mä jumetuin tuohon Lemekiin. Aika erikoinen jätkä.

23Lemek sanoi vaimoilleen:
– Ada ja Silla, kuulkaa minua,

te Lemekin vaimot, ottakaa korviinne minun sanani!

Jo yhdestä haavasta minä tapan miehen,
jo yhdestä naarmusta nuorukaisen.
24Jos Kainin puolesta kostetaan seitsemästi,
niin Lemekin puolesta seitsemänkymmentäseitsemän kertaa."


En mä puhuttele mun miestä "Pertsa, sinä Echon mies, kuule minua."
Miks Lemekin piti muistuttaa Adalle ja Sillalle että ne on Lemekin vaimoja? Oliks ne lähdössä lipettiin? :LOL:
Sit se puhu itsestään 3.persoonassa, mitä kukaan Raamatun henkilö ei tee.

Joku kuumakalle-asperger. :LOL:
 
N.5500 vuotta sitten?
WTF 5.500 v ???

Nope, vaan:

----------------------
Nykyihmisen synty ja haarautuminen

Nykytiedon (v. 2017) mukaan nykyihminen kehittyi Afrikassa myöhäispleistoseenisella aikakaudella heidelberginihmisestä. Varhaisimmat löydöt ovat Marokosta löydetyt noin 300 000 vuoden ikäisiksi ajoitetut fossiilit, jotka edustavat nykyihmisen varhaisinta kehitysvaihetta. Niiden aivokoppa tosin vaikuttaa hiukan nykyisin elävien ihmisten aivokoppaa alkeellisemmalta.[75]

Afrikasta löydetyissä noin 260 000 vuotta vanhoissa fossiileissa on ollut sekä heidelberginihmisen että nykyihmisen piirteitä.[76] Jotkut tutkijat ovat ehdottaneet heidelberginihmisten ja nykyihmisten välimuodolle nimeä Homo helmei, mutta sitä ei kovinkaan laajalti ole otettu käyttöön.[77]

Genetiikan tutkija David Reichin johtaman tutkimusryhmän tammikuussa 2020 julkaistun tutkimuksen mukaan nykyihminen haarautui vähintään neljään eri sukulinjaan 250 000–200 000 vuotta sitten. Yhdestä haarasta polveutuu keskisen Afrikan nykyisiä väestöjä, toisesta eteläisen Afrikan nykyisiä väestöjä ja kolmannesta itäisen Afrikan nykyisiä väestöjä. Neljännestä haarasta on pieniä jälkiä nykyisissä itä- ja länsiafrikkalaisissa. Itä-Afrikassa tapahtui 80 000–60 000 vuotta sitten vielä yksi jakautuminen neljään ryhmään. Näistä ryhmistä yksi muutti pois Afrikasta ja asutti muut mantereet.
----------------
No ei siis ihme että niitä vaimoja riitti tomupallon ja sen kylkiluun lapsille, kun evoluution ansiosta heitä oli olemassa satojatuhansia vuosia ennen "luomista" :sneaky:
 
Deleted member 149094
Muistakaa että sananvapauteen kuuluu myös loukkaavien asioiden sanominen, ihan oikeasti. Siksi ihmetteli miksi amnesty ei ole ottanut kantaa sananvapauden tilaan nyky Suomessa. Ei tarvitse olla sanaa mieltä homouden suhteen, mutta kaikki mielipiteet on sallittuja sivistysvaltiossa.
Eli myös ne mielipiteet, jotka kritisoivat homojen tuomitsijat, eikö vain.
 

Yhteistyössä