Onko homoseksuaalisuus kuin heikko jörvenjää? Ei kestä tökkimistä.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
On mun kuopus joskus 5-6-vuotiaana ollu puheiltansa enemmän homoseksuaali kuin hetero. En tehny numeroa.
Vähän rukoiltiin sen tietämättä, isoveljensä pisti kuopuksen ruotuun (mitä ei edes pyydetty) ja nyt tuolla on ihan heteropuheet.

Kyllä tuo kuopus tulee aina rakas olemaan, vaikka kokisi olevansa ruohonleikkuri.
Mutta ei kaikista lapsen seksuaalisen kehityksen vaiheista tartte tehdä numeroa. "Toi on pari kk kokenu olevansa homo/lesbo, se on nyt sitä, äkkiä Prideen."

Se mitä Seta-poppoo ei mainosta usein, on homosta/bissestä heteroutuminen. Sitä tapahtuu kuitenkin.
Kai tiedät että Pride-marssilla on myös paljon heteroita. Homous ei tartu.
Mikähän on homopuhetta....
 
Eikä rehellisiä mielipiteitä. Heti tehdään rikosilmoituksia.

Homot saavat olla heteroista mieltä, mutta ei päinvastoin. Edes Raamattua ei saa enää lainata tai homolle tulee paha mieli.

Jos tasa-arvoa halutaan, niin homoilla on iso kasvunpaikka: Kestäkää homoseksuaalisuuden kyseenalaistaminen.
Psst. Sun luojasi ”loi” homouden. Syyttelehän sitä hemmoa iltarukouksessasi :sneaky:
 
Miten olisi voinut olla homoutta kun ei ollut kuin yksi nainen ja yksi mies?
Heidän poikansa joutuivat varmaan homostelemaan ensin keskenään?

Kunnes alkoivat naimaan myöhemmin syntyneitä pikkusiskojaan, voi sitä sukurutsan määrää ammoisina aikoina :cautious::LOL:

 
Heidän poikansa joutuivat varmaan homostelemaan ensin keskenään?

Kunnes alkoivat naimaan myöhemmin syntyneitä pikkusiskojaan, voi sitä sukurutsan määrää ammoisina aikoina :cautious::LOL:

Näetkö sä tästä unta, kun tää on joka päivä sun mielessä? Sitäpaitsi Kain vihjasi, että hänet voidaan tappaa jos kulkee pitkin maita ja mantuja -> siellä oli muutakin ku sen vanhemmat.
 
Näetkö sä tästä unta, kun tää on joka päivä sun mielessä? Sitäpaitsi Kain vihjasi, että hänet voidaan tappaa jos kulkee pitkin maita ja mantuja -> siellä oli muutakin ku sen vanhemmat.
Ei voinut olla muita ihmisiä, jos kerran A ja E olivat ne ekat. Ja he saivat 3 poikaa ensin. Nyt menee turhan ristiriitaiseksi sun selittelyt.

Nää sadut nyt vaan tulee aina mieleen, kun niistä kirjoitellaan täällä. Ja sitten aina hermostutaan, kun kyseenalaistetaan nuo säälittävän lapselliset leiritulitarinat... :cautious:
 
"Kiinnostunut..." Emmä nyt homoutta yötä päivää ajattele.

Mutta sillon kun se puheeksi tulee, niin silloin sanon mielipiteeni, jos siinä tilanteessa muutkin on sanoneet omat mielipiteensä.

Jos olet huomannut, niin kirjoitan palstalle muistakin asioista aika paljon...

Nii. Sä kerrot mielipiteesi.

Ja toiset meistä ovat. Minäkin bi-seksuaalina olen myös homoseksuaali.
 
Ei voinut olla muita ihmisiä, jos kerran A ja E olivat ne ekat. Ja he saivat 3 poikaa ensin. Nyt menee turhan ristiriitaiseksi sun selittelyt.

Nää sadut nyt vaan tulee aina mieleen, kun niistä kirjoitellaan täällä. Ja sitten aina hermostutaan, kun kyseenalaistetaan nuo säälittävän lapselliset leiritulitarinat... :cautious:
Raamattu ei aina luettele kaikkia heeboja, mitä siellä on ollu.

En mä kyseenalaistamisesta hermostu, vaan että joudun samat asiat kertomaan sulle 1 x/kk...
 
Mutta noin 20-30:een homoketjuun täällä osallistuneena, en käytä äitienpäivän rippeitä enää homovääntämiseen.

Homouden harjoittaminen on synti siinä missä muutkin, ja kristinuskon Jumala ei tule koskaan hyväksymään sitä.
Tosin se on vain 1 synti muiden, kymmenien syntien joukossa. Mä sorrun usein moniin niistä muista.
Mutta oli mikä synti tahansa, niin Jumalalle ne on vietävä ja pois niistä päästävä.

Aamenta.
 
Ei. Sekä psyykkinen että fyysinen.
En usko. Se ei vaan sovi ja mahdu sun perhe-elämään (mikä toki on hyvä) ja siksi pelkäät sitä ja kiellät ja etsit vielä uskonnosta vahvistusta.


Mut kaikilla tilanne ei ole kuin sulla. Tai mulla. Ja mun on tosi vaikea ymmärtää, miten sä voit nähdä pahana sen, jos kaksi nuorta -tai vanhempaakin- sinkkua, samansukupuolista toisiinsa ihastuu ja rakastuu ja päättää elää elämänsä yhdessä.

Ne seksijutut taas eivät todellakaan kelleen muulle kuulu. Ei oikeastaan edes jumalalle. Tai jos niin hiukkaverta sairas heppu sekin on. Oikea pervo-tirkistelijä-setä.
 
En usko. Se ei vaan sovi ja mahdu sun perhe-elämään (mikä toki on hyvä) ja siksi pelkäät sitä ja kiellät ja etsit vielä uskonnosta vahvistusta.


Mut kaikilla tilanne ei ole kuin sulla. Tai mulla. Ja mun on tosi vaikea ymmärtää, miten sä voit nähdä pahana sen, jos kaksi nuorta -tai vanhempaakin- sinkkua, samansukupuolista toisiinsa ihastuu ja rakastuu ja päättää elää elämänsä yhdessä.

Ne seksijutut taas eivät todellakaan kelleen muulle kuulu. Ei oikeastaan edes jumalalle. Tai jos niin hiukkaverta sairas heppu sekin on. Oikea pervo-tirkistelijä-setä.
No tuota, äläs laittele mun päähän mitään, mitä siellä ei ole. Mä en ole psyykkisesti ollut naiseen ihastunut ainakaan 6-7 vuoteen. Ei ne nappaa.
 
Raamattu ei aina luettele kaikkia heeboja, mitä siellä on ollu.

En mä kyseenalaistamisesta hermostu, vaan että joudun samat asiat kertomaan sulle 1 x/kk...
Seli, seli seli... :cautious:

Sä aina ripustat aivot narikkaan, kun haastan sut miettimään raamatun mahdottomuuksia. Eli jos ekat 2 heeboa "luotiin", niin eihän muita voi silloin olla kuin ne 2, ja niiden jälkeen niiden tenavat (siis satukirjan mukaan)

Eli ei sun satujen kertaaminen muuta mitään miksikään meillä realisteilla, mä elän toivossa, että joku vaikka uusi ja nuori uskahtava heräisi ajattelemaan omilla aivoillaan, ja hylkäisi kaikki hömppäuskontojen naurettavuudet :cool:(y)
 

Yhteistyössä