onko helppo ajaa helsingin jäähallille?

Alkuperäinen kirjoittaja kuki:
Minun mielestä se on helppoa. Miten te selviytyisittekään esim New Yorkissa, ette mitenkään.
No mä en lähde ajamaan edes helsinkiin ellei ole ihan pakko ja jossain New Yorkissa sellasta pakkoa mun kohdalle ei kertakaikkiaan tulisi että autonrattiin oplisi hypättävä :D
Ajan niin harvoin ylipäätä autolla ja haasteita löytyy ihan täältä kotinurkilta tarpeeksi asti.

toinen missä en suostu ajamaan ellei ole ihan pakko on Kuopio, ainakin ennen se koko kaupunki oli yhtä yksisuuntaista etten koskaan pääsisi sinne minne olisi tarkoitus päästä.
 
ei vaan ymmärrä
No mä en lähde ajamaan edes helsinkiin ellei ole ihan pakko ja jossain New Yorkissa sellasta pakkoa mun kohdalle ei kertakaikkiaan tulisi että autonrattiin oplisi hypättävä :D
Ajan niin harvoin ylipäätä autolla ja haasteita löytyy ihan täältä kotinurkilta tarpeeksi asti.

toinen missä en suostu ajamaan ellei ole ihan pakko on Kuopio, ainakin ennen se koko kaupunki oli yhtä yksisuuntaista etten koskaan pääsisi sinne minne olisi tarkoitus päästä.
Näiden juttujen perusteella mielestäni pitäisi ottaa kortti pois. Helsinki on yleisesti ottaen lapsellisen helppo kaupunki autolla-ajoon ja liikenne sujuu lähes tilanteessa kuin tilanteessa. Pk-seutu on miljoonakaupunki jossa löytyy paikallisellekin uusia paikkoja toisinaan etsittäväksi. Aina on kuitenkin löytynyt 10 min alueella pyörimisen jälkeen haettu paikka, samoin muualla Suomessa vaikka en kaupunkeja ole entuudestaan millään tavalla tuntenut.

Ja New York... katsopa kartasta NYC:in katuja. lähes pelkkää ruutukaavaa ja numeroituja katuja. Jos siellä eksyy on vika todellakin ihmisessä itsessään.
 

Yhteistyössä