Onko hän narsisti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokemus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokemus

Vieras
Kuuntelen joskus yhden tuttavani juttuja. Hänen lapsensa on aivan erityisiä ja muiden lapset eivät ole mitään. Nykyään sama tuttuni opiskelee ja kuulemma kun hän käy luennoilla, muut oppilaat eivät osaa mitään ja hän saa aina kehuja opettajilta, kun hän on niin hyvä. Hän on aivan paras tässäkin. (Kertoilee jokaisen tentin arvosanan ja naureskelee muiden tuloksille, kuinka hän on hyvä)
Siis hän on ollut aina tällainen. Haukkui minun vanhempieni talon viestillä minulle, kun oli sattumalta ajanut talon ohi ja oli saanut selville, että kyseinen talo on vanhempieni. (Itse en kertonut talosta)
ja kun he itse rakensivat taloa lähetti talosta kuvia kavereidensa sähköposteihin, kuinka erinomaista taloa rakennetaan. Olen jotenkin väsynyt tähän kaveriin. Hän mollaa kaikki muut, mutta kehuu itseänsä kokoajan.

Onko kyseessä narsisti?

Luuletko, että me täällä palstalla voidaan moinen diagnosoida ja vieläpä noilla "tiedoilla" :headwall:

Unohda onko vai eikö, et saa sitä tod.näköisesti koskaan tietää ja annat vain itsestäsi tietyn kuvan miettimällä moisia.

[QUOTE="gina";26997777]Luuletko, että me täällä palstalla voidaan moinen diagnosoida ja vieläpä noilla "tiedoilla" :headwall:

Unohda onko vai eikö, et saa sitä tod.näköisesti koskaan tietää ja annat vain itsestäsi tietyn kuvan miettimällä moisia.[/QUOTE]

ai annan itsestäni vaan tietynlaisen kuvan.. Luulin, että täällä palstalla saa kirjoitella erilaisista asioista.
Tuli sitten millainen kuva tahansa aloittajasta. Varmaan jokaisesta kirjoittajasta tulee tietynlainen kuva.. aivan niin kuin sinustakin!

No ei varmaan tartte soitelle enää sulle koskaan, kun täällä julkisesti jaat kaiken meidän henkilökohtaisen!! Mä luulin sun olevan ystävä, mutta ilmeisesti olet kyllä kaikkea muuta. ÄLÄ enää soita mulle, kiitos!!

Alkuperäinen kirjoittaja se henkilö;26998068:
No ei varmaan tartte soitelle enää sulle koskaan, kun täällä julkisesti jaat kaiken meidän henkilökohtaisen!! Mä luulin sun olevan ystävä, mutta ilmeisesti olet kyllä kaikkea muuta. ÄLÄ enää soita mulle, kiitos!!

Et ole :)

Totta kai kyseessä on narsisti, sehän oli naistenlehtien viime vuoden trendi-ilmiö. Ei sinun tuttavapiirisi ole täydellinen, jos et tunne yhtä homoa, yhtä syömähäiriöistä ja yhtä narsistia.

Alkuperäinen kirjoittaja se henkilö;26998068:

Tiedän tasantarkkaan että et ole.

Minulla ei ole mitään huolta asiasta.

En välttämättä narsistiksi sanoisi mutta todella omahyväinen ja itsekeskeinen. Eikös narsistit ole myös kovia manipuloimaan toisia? Eli asiassa kuin asiassa kääntävät syyn toisten niskoille jne.. Lisäksi saavat toiset tuntemaan itsensä pieneksi ja huonoksi kieroilullaan.

Totta kai kyseessä on narsisti, sehän oli naistenlehtien viime vuoden trendi-ilmiö. Ei sinun tuttavapiirisi ole täydellinen, jos et tunne yhtä homoa, yhtä syömähäiriöistä ja yhtä narsistia.

Surullisinta tässä on se, että lähes jokainen suomalainen tuntee vähintään yhden homon, useamman syömishäiriöisen ja hyvin todennäköisesti ainakin yhden narsistin, ihan tietämättään. Ja sitten täällä irvaillaan, ihan kuin se olisi äärettömän epätodennäköistä... Suunnilleen joka toinen tai kolmas nainen on jossain elämänsä vaiheessa sairastanut tai tulee sairastumaan syömishäiriöön.

Siitä olen kyllä yhtä mieltä, että ap:n kaveri on vaan rasittava tyyppi, ei narsisti.

[QUOTE="vieras";26998491]Surullisinta tässä on se, että lähes jokainen suomalainen tuntee vähintään yhden homon, useamman syömishäiriöisen ja hyvin todennäköisesti ainakin yhden narsistin, ihan tietämättään. Ja sitten täällä irvaillaan, ihan kuin se olisi äärettömän epätodennäköistä... Suunnilleen joka toinen tai kolmas nainen on jossain elämänsä vaiheessa sairastanut tai tulee sairastumaan syömishäiriöön.

Siitä olen kyllä yhtä mieltä, että ap:n kaveri on vaan rasittava tyyppi, ei narsisti.[/QUOTE]
Täällä irvaillaan koska narsistiksi leimataan nykyään ihan mistä syystä hyvänsä sattuu, juuri noiden naistenlehtijuttujen takia. Mies ei vienyt roskia? Narrrrrsisti.

Täällä irvaillaan koska narsistiksi leimataan nykyään ihan mistä syystä hyvänsä sattuu, juuri noiden naistenlehtijuttujen takia. Mies ei vienyt roskia? Narrrrrsisti.
No turhasta leimaamisesta saa irvailla... tällaiset "mies ei vienyt roskia, narsisti" -huutelijat leimaavat idiotismillaan turhasta mussuttajiksi myös todelliset narsistien uhrit, joita ei tänä päivänä usko enää kukaan.

Kuumimmat

Yhteistyössä