Onko flirttailu suhteessanne pettämistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:
Voi pettää netin avulla.
Flirttiä on mun mielestä sellainen, mitä toisen korvat ei saisi kuulla. Keskustella voi normaalisti ihmisten kanssa. Eli meillä ei flirttailla muiden kanssa.

Peesi tähän. Se, mitä en voisi tehdä mieheni edessä en tee myöskään hänen selkänsä takana. Eli en "anna ymmärtää" kenenkään mitään, siinä menee flirtin raja. Jos joku iskee minulle silmää, voi olla että se hymyilyttää mutta se jää siihen.

Sä voisit myös muistaa mainita, että olet ollut yhdessä "miehesi" kanssa pari kuukautta =) . Veikkaan, että pidemmässä suhteessa tulee väkisinkin joskus tilanteita, jolloin kaikkia asioita ei voi omalle miehelle kertoa (vaikkei tekisikään mitään sinänsä kiellettyä ).

Niin ja pieni kevyt flirtti, jos ei tee sitä toisen läsnäollessa ei ole mielestäni pettämistä. Kunhan itselleen on selvää, että se on vaan kevyttä.
Eikä lähde ylittäämään rajaa, jolloin se muuttuu tarkoitushakuisemmaksi flirtiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja VanHelsing:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Sanotaan vaikka niin että kaikki se mitä ei puolisolleen kertoa tehneensä tai tehdä sitä puolison läsnä ollessa on pettämistä...

no jopas on tiukkaa :o kerrotteko te aina kaikki miehillenne? mie oon varmaan sit tosi surkea vaimo :|

Kysehän on siitä että voisi kertoa, eikä se pahoittaisi kenenkään mieltä... Ei me nyt mitään päiväkirjamerkintöjä tehdä ja lueta niitä illalla ristiin :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Ei minusta pelkästään se, että juttelee jonkun kanssa henkeviä ja syvällisiä

ole henkistä pettämistä. Ei edes se, että on jonkun ihmisen kanssa henkinen

yhteys, toisenlainen kuin oman kumppaninsa kanssa- ole pettämistä.

Niin kauan, kuin se kenen kanssa keskutelee ei vie sydämestä sitä paikkaa, joka on varattu minulle.

Minä en puhu miehelleni kaikesta, eikä hänkään minulle. Enkä edes halua kuulla kaikkia hänen asioitaan.

Hyvä määritelmä. Tähän on helppo yhtyä!

Minä en puhu miehelleni kaikesta, eikä hänkään minulle. Enkä edes halua kuulla kaikkia hänen asioitaan.

Näin on myös meillä, ja mun mielestä se on hyvä. Ihmisellä on oikeus yksityisyyteen myös avioliitossa.

Sanotaan vaikka niin että kaikki se mitä ei puolisolleen kertoa tehneensä tai tehdä sitä puolison läsnä ollessa on pettämistä...

no jopas on tiukkaa :o kerrotteko te aina kaikki miehillenne? mie oon varmaan sit tosi surkea vaimo :|

Kysehän on siitä että voisi kertoa, eikä se pahoittaisi kenenkään mieltä... Ei me nyt mitään päiväkirjamerkintöjä tehdä ja lueta niitä illalla ristiin :saint:

Ja peesi tällekin.

Musta kaikki, mikä PITÄÄ salata puolisolta on pettämistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:

Näin on myös meillä, ja mun mielestä se on hyvä. Ihmisellä on oikeus yksityisyyteen myös avioliitossa.

Tätähän kukaan ei ole edes yrittänyt kyseenalaistaa?? :whistle:

Tätähän kukaan ei ole edes yrittänyt kyseenalaistaa?? :whistle:

Onhan täällä oltu sitä mieltä, että kaikki asiat pitäisi voida jakaa puolison kanssa, ja jos ei voi (tai halua?) niin se on pettämistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:

Ja peesi tällekin.

Musta kaikki, mikä PITÄÄ salata puolisolta on pettämistä.

mielestäni se ettei kerro kaikkea ja se että salaa jotain ovat kaksi aivan eri asiaa.

Mun mielestä netissä pettäminen ei ole oikein sama asia kuin irl-elämässä pettäminen, tämä on kuitenkin hiukan fantasianomaista koko nettimaailma. Onko se sitten pettämistä, jos vaikkapa kuvagalleriassa laittaa jollekin naiselle/miehelle kommentin: "olet kaunis/komea" ja vaikkapa silmäniskun perään? Onko pettämistä, jos iskee silmää/vislaa jollekin miehelle tai naiselle? Mun mielestä flirttailua EI ole pettämistä! Kaksi eri asiaa, flirttailu ei ehkä ole kaikille ok, mutta pettämistä se ei kyllä ole.

Onhan täällä oltu sitä mieltä, että kaikki asiat pitäisi voida jakaa puolison kanssa, ja jos ei voi (tai halua?) niin se on pettämistä.

No mä yritän nyt raukkamaisesti keskittyä tässä avauksessa esitettyihin väitteisiin...( täällä on myös esitetty että vieraan miehen silmiin katsominen on pettämistä )

mielestäni se ettei kerro kaikkea ja se että salaa jotain ovat kaksi aivan eri asiaa.

Samaa mieltä, kyse on siitä voisiko kertoa vai eikö voisi kertoa.

ei mulla ole mitään, mitä en voisi varsinaisesti kertoa.
Mutta en silti kerro, enkä itsekään halua kuulla kaikkea.

En halua jakaa mieheni jokaista ajatusta ja tunnetta.
Enkä omiani.

ei mulla ole mitään, mitä en voisi varsinaisesti kertoa.
Mutta en silti kerro, enkä itsekään halua kuulla kaikkea.

En halua jakaa mieheni jokaista ajatusta ja tunnetta.
Enkä omiani.

Samoin meillä, vaikka välillä tuntuu että puhutaan ihan kaikesta, mutta varmasti jää paljon puhumattakin...

Mun mielestä netissä pettäminen ei ole oikein sama asia kuin irl-elämässä pettäminen, tämä on kuitenkin hiukan fantasianomaista koko nettimaailma. Onko se sitten pettämistä, jos vaikkapa kuvagalleriassa laittaa jollekin naiselle/miehelle kommentin: "olet kaunis/komea" ja vaikkapa silmäniskun perään? Onko pettämistä, jos iskee silmää/vislaa jollekin miehelle tai naiselle? Mun mielestä flirttailua EI ole pettämistä! Kaksi eri asiaa, flirttailu ei ehkä ole kaikille ok, mutta pettämistä se ei kyllä ole.

Säälin kumppaniasi. Flirttailu on pettämistä. Se että kehut toisia kauniiksi netissä ja laitat silmäniskuja perään on pettämistä.