V
vieras
Vieras
Eli saatteko flirttailla muiden kanssa vai lasketaanko se pettämiseksi? Mikä lasketaan flirtiksi? Onko netissä flirttailu pettämistä vai voiko mielestänne netin avulla pettää?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:Voi pettää netin avulla.
Flirttiä on mun mielestä sellainen, mitä toisen korvat ei saisi kuulla. Keskustella voi normaalisti ihmisten kanssa. Eli meillä ei flirttailla muiden kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja joanna:mies ei flirttaile kun ei osaa..huomasin sen kyllä kun itse sille ihan kybällä flirttailin.mä kylläå flirttaan mutta en katso sitä pettämiseksi. miten netinkautta voi pettää?
Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:Alkuperäinen kirjoittaja joanna:mies ei flirttaile kun ei osaa..huomasin sen kyllä kun itse sille ihan kybällä flirttailin.mä kylläå flirttaan mutta en katso sitä pettämiseksi. miten netinkautta voi pettää?
Et ole kuullut henkisestä pettämisestä?
Vai paneminenko teillä on vain pettämistä?
Alkuperäinen kirjoittaja joanna:jeps,henkinen pettäminen on sitä kun keskustellaan toisen kun oman kumppaninkanssa syvällisistä ja herkistä asioista.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Ja TAASkaan ei tajuta henkistä pettämistä!! Se ON eri asia kuin ystävyys eri sukupuolta olevan kanssa!!
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Ja TAASkaan ei tajuta henkistä pettämistä!! Se ON eri asia kuin ystävyys eri sukupuolta olevan kanssa!!
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Sanotaan vaikka niin että kaikki se mitä ei puolisolleen kertoa tehneensä tai tehdä sitä puolison läsnä ollessa on pettämistä...
Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:Voi pettää netin avulla.
Flirttiä on mun mielestä sellainen, mitä toisen korvat ei saisi kuulla. Keskustella voi normaalisti ihmisten kanssa. Eli meillä ei flirttailla muiden kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Ja TAASkaan ei tajuta henkistä pettämistä!! Se ON eri asia kuin ystävyys eri sukupuolta olevan kanssa!!
No, millä lailla se on eri asia?