Onko flirttailu suhteessanne pettämistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli saatteko flirttailla muiden kanssa vai lasketaanko se pettämiseksi? Mikä lasketaan flirtiksi? Onko netissä flirttailu pettämistä vai voiko mielestänne netin avulla pettää?

Voi pettää netin avulla.
Flirttiä on mun mielestä sellainen, mitä toisen korvat ei saisi kuulla. Keskustella voi normaalisti ihmisten kanssa. Eli meillä ei flirttailla muiden kanssa.

mies ei flirttaile kun ei osaa..huomasin sen kyllä kun itse sille ihan kybällä flirttailin.mä kylläå flirttaan mutta en katso sitä pettämiseksi. miten netinkautta voi pettää?

Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:
Voi pettää netin avulla.
Flirttiä on mun mielestä sellainen, mitä toisen korvat ei saisi kuulla. Keskustella voi normaalisti ihmisten kanssa. Eli meillä ei flirttailla muiden kanssa.

musta tuo on jo ehdottelua.. flirttailu on katseilla ja eleillä leikkimistä.

Kevyt flirtti esim. kaupungilla, kahvilassa, baarissa on sallittua, mutta toistuva flirtti esim. työkaverin tai lähikaupan kassan kanssa ei. Eli riippuu siitä, kenen kanssa flirttaa ja onko se kertaluonteista silmäpeliä vai jatkuvaa niin että sen on mahdollista/todennäköistä johtaa pidemmälle.

Alkuperäinen kirjoittaja joanna:
mies ei flirttaile kun ei osaa..huomasin sen kyllä kun itse sille ihan kybällä flirttailin.mä kylläå flirttaan mutta en katso sitä pettämiseksi. miten netinkautta voi pettää?

Et ole kuullut henkisestä pettämisestä?
Vai paneminenko teillä on vain pettämistä?

Et ole kuullut henkisestä pettämisestä?
Vai paneminenko teillä on vain pettämistä?

jeps,henkinen pettäminen on sitä kun keskustellaan toisen kun oman kumppaninkanssa syvällisistä ja herkistä asioista. flirttailu ei millään lailla ole henkistä pettämistä eikä myöskään keskustelua.
fyysinen pettäminen on taas sit sitä kun kosketellaan ja jopa mennään sänkyyn asti. kyllä nää on tiedossa..

mies ei ees osaa flirttailla ja vaikka osaiskin niin maailma on avoin :D en ymmärrä mikä on henkistä pettämistä, ei miehen tarvi mulle kaikkea kertoa jos jollekin toiselle on helpompi. en miekään kerro kaikkea miehelle.

flirtti on sallittua pientä leikkiä niinkauan kunnes se ei ala vakavaksi. en nyt sen henkisyydestä tiedä,henkistä on juuri tuo mikä onkin jo mainittu. ja voiko netinkautta pettää..niin voiko..miten? juttelemalla seksistä? ns. nettiseksiä? kai se on jo ilkeetä toiselle mutta sehän voi olla kun fabtasia. kertoo ittestään liikoja mitä toinen haluaa kuulla ja se toinenkin hyvin todennäköisesti suurentelee asioita..

Mä en koe pettäväni jos sattuisin flirttailemaan. Mutta esim. nettiseksi on mun mielestä jo kyseenalaista, ja taatusti suuttuisin jos ukko vatkaisi salamiaan jutellessaan jonkun sormettavan muijan kanssa mesessä |O

jeps,henkinen pettäminen on sitä kun keskustellaan toisen kun oman kumppaninkanssa syvällisistä ja herkistä asioista.

Höh, tässä tapauksessa mä olen sitten kestopettäjä henkisellä tasolla. Olen meinaan keskustellut usein syvällisiä muiden kuin mieheni kanssa. En tajua, miksen saisi...ystäväthän, ainakin mulla, on sitä varten että heille voi tyhjentää päänsä ja heidän kanssaan voi parantaa maailmaa. Ja ystäviä mulla on sekä naisista että miehistä.

flirttiäkin on niin monenlaista, kyl semmonen pikkuflirtti kuuluu monessa tilanteessä vähän niinku asiaan (EI netissä, vaan ihan oikeassa elämässä ) joten en laske pettämiseksi. ja missä menee raja, no, en hyväksy mitää vihjailevaa puhetta yms. vakavampaa. eli nettiseksit ja oikeassa elämässä seksistiset puheet on jo kiellettyjen listalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Sanotaan vaikka niin että kaikki se mitä ei puolisolleen kertoa tehneensä tai tehdä sitä puolison läsnä ollessa on pettämistä...

no jopas on tiukkaa :o kerrotteko te aina kaikki miehillenne? mie oon varmaan sit tosi surkea vaimo :|

Voi pettää netin avulla.

Peesi tähän. Se, mitä en voisi tehdä mieheni edessä en tee myöskään hänen selkänsä takana. Eli en "anna ymmärtää" kenenkään mitään, siinä menee flirtin raja. Jos joku iskee minulle silmää, voi olla että se hymyilyttää mutta se jää siihen.

Ei minusta pelkästään se, että juttelee jonkun kanssa henkeviä ja syvällisiä

ole henkistä pettämistä. Ei edes se, että on jonkun ihmisen kanssa henkinen

yhteys, toisenlainen kuin oman kumppaninsa kanssa- ole pettämistä.

Niin kauan, kuin se kenen kanssa keskutelee ei vie sydämestä sitä paikkaa, joka on varattu minulle.

Minä en puhu miehelleni kaikesta, eikä hänkään minulle. Enkä edes halua kuulla kaikkia hänen asioitaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Ja TAASkaan ei tajuta henkistä pettämistä!! Se ON eri asia kuin ystävyys eri sukupuolta olevan kanssa!!

No, millä lailla se on eri asia?

Jokainen toki määrittää omalla tavallaan, mutta mun mielestä se seksuaalinen jännite tekee eron henkisen pettämisen ja ystävyyden välille. Eli jos niissä puheissa on flirttiä, ehdotuksia, lupauksia läheisemmästä "tuttavuudesta" kuin mitä ystävyyssuhteeseen kuuluu, ollaan henkisen pettämisen puolella. Ystävän kanssa ei hypätä sänkyyn eikä edes haluta sitä eikä vihjailla siihen suuntaan. Ystävän voi tuoda kotiin puolisolle näytille ja ystävän kanssa pidetään yhteyttä avoimesti, tyyliin ei haittaa jos puoliso kuulee puhelun tai törmää teihin kun olette kaupungilla kahvilla. Henkiseen pettämiseen kuuluu aina jonkinlainen lataus seksuaalisesti. Sitten jos mennään sänkyyn, ollaan fyysisen pettämisen puolella, mutta pettämistä on myös HALU seksiin toisen kanssa ja se on musta sitä henkistä pettämistä.