Onko chat-keskkustelut vastakkaisen sukupuolen kanssa mielestänne pettämistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettämistäkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettämistäkö

Vieras
jos nainen keskustelee välillä netissä vieraiden miesten kanssa, ja asiat sivuavat myös seksiä, onko se pettämistä, jos ei asu yhdessä kumppaninsa kanssa?

[QUOTE="vieras";26607942]minusta on[/QUOTE]

ja lisään vielä et jos et voi asiata kertoo seurustelukumppanille niin sillon sulla on salattavaa ja se on pettämistä.

Sama vieras

Enpä tiiä. Mutta kannattanee aina miettiä nää asiat niin päin, että jos oma "partneri" teksi niin, niin olisko SE pettämistä, silloin yleensä tietää itsekin..

Jos se seurustelukumppani voisi ihan hyvin seisoa vieressä ja lukea kaiken -sitten ei ole pettämistä. Seksikumppanin haku ja nettiseksi ovat niin yleistä chateissa, joten helposti menee juttu oudoksi...

• Tykkää
Reactions: Naspula
Jos sitä tapahtuu usein ja paljon, mielestäni on. Jos ne viestit kestää näyttää puolisolle niin asia ok.

Toisaalta taas, pariskunta ei asu yhdessä joten kuinka vakavasta suhteesta sillon on kysymys.

[QUOTE="Molleri";26607990]Jos sitä tapahtuu usein ja paljon, mielestäni on. Jos ne viestit kestää näyttää puolisolle niin asia ok.

Toisaalta taas, pariskunta ei asu yhdessä joten kuinka vakavasta suhteesta sillon on kysymys.[/QUOTE]

Niinno, kaikkihan ei välttämättä heti halua tai voi muuttaa yhteen.. Ei kerro niinkään suhteen vakavuudesta..

Aloittajan asenne kertoo kyllä, ettei hän ainakaan ole kovin vakavissaan (mikäli siis sitä mieltä että EI ole pettämistä, jos jutut tyyliin nettiseksiä/seuranhakutyyppistä)?

Jos nämä keskustelut ovat sellaisia, että ne voisi omalle puolisolleen esitellä, niin sitten ei mitään hätää. Jos taas jutut ovat sitä luokkaa, että ne täytyy salata, näkisin tämän pettämisenä.

Alkuperäinen kirjoittaja näin minä sen näen;26608063:
Jos nämä keskustelut ovat sellaisia, että ne voisi omalle puolisolleen esitellä, niin sitten ei mitään hätää. Jos taas jutut ovat sitä luokkaa, että ne täytyy salata, näkisin tämän pettämisenä.

viatonta keskustelua yksinäisinä iltoina, kun ei omaa kumppaniaan tapaa kovin usein,en ole kuitenkaan tapaamisasteelle mennyt enkä menossa, joten mielestäni ei ole pettämistä?

No mun mielestä aika ratkaisevaa on keskustellaanko seksistä seksinä vai harrastetaanko ns. nettiseksiä, eli oikeasti esim. jompikumpi tai molemmat tyydyttää itseään tmv. Se on pettämistä jos monogamiasta on sovittu, mutta keskustelu mistä tahansa aiheesta ilman sen suurempaa seksuaalista taka-ajatusta on kyllä mielestäni ihan ok, sukupuolesta riippumatta.

Alkuperäinen kirjoittaja pettämistäkö;26608114:
viatonta keskustelua yksinäisinä iltoina, kun ei omaa kumppaniaan tapaa kovin usein,en ole kuitenkaan tapaamisasteelle mennyt enkä menossa, joten mielestäni ei ole pettämistä?

Niin no, voisitko ilman nolostelua näyttää nämä keskustelut kumppanillesi? Mutta siis tosiaan tämähän on vain minun tai pikemminkin minun ja mieheni määritelmä pettämiselle (siis ettei kumpikaan tee mitään sellaista, mitä ei voisi tehdä toisen nenän edessä). :) Kullakin on varmasti omat määritelmänsä sille, mikä on rajan yli menemistä, ja kumppaninsa kanssa niistä kannattaa ääneen puhua, jotta ollaan sitten samalla aaltopituudella siinä asiassa. :)

Ei mun mielestä ole, varsinkaan jos keskustelukumppani on joku random.

Toi ohje et se on pettämistä mitä et voisi tehdä kumppanin seistessä vieressä, on vähän hassu.
En mä ainakaan haluaisi kumppanin tietävän mitä puhun bestikseni kanssa jne.

Alkuperäinen kirjoittaja pettämistäkö;26607903:
jos nainen keskustelee välillä netissä vieraiden miesten kanssa, ja asiat sivuavat myös seksiä, onko se pettämistä, jos ei asu yhdessä kumppaninsa kanssa?

se vähän riippuu mitä tarkoittaa "sivuat myös seksiä". Kuten joku mainitsi niin seksistä voi puhua ihan yleisellä tasolla tai puhua härskejä ja räplätä itseään jolloin se taas on pettämistä.
edit: ja se riippuu teidän yhteisistä pelisäännöistä. Keskustelkaa asiasta ja sopikaa mikä on ok ja mikä ei.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja pettämistäkö;26607903:
No ei se pettämistä ole. Tai en mä tiedä. Olen kerran yhden kanssa chatissa runkanneet. Ihan yhdessä. Kivaa se oli.Ein usko, että ajattelimmekaan pettämistä. On myöhempääkin hehkutelleet ja en edes tiedä missä päin Suomea kyseinen rouva
vaikutti. Ei sitä kyselty.
'

Ei mun mielestä ole, varsinkaan jos keskustelukumppani on joku random.

Toi ohje et se on pettämistä mitä et voisi tehdä kumppanin seistessä vieressä, on vähän hassu.
En mä ainakaan haluaisi kumppanin tietävän mitä puhun bestikseni kanssa jne.

No nämä tällaiset jutut on tietysti asia erikseen. Mulla taitaa olla vähän hankala selittää, mitä tarkoitan; mun mielestä kun on eroa yksityisellä ja yksityisellä asialla. :)

Jos keskustelen parhaan ystäväni kanssa vaikka hänen gynekologisista vaivoistaan :D niin nämä asiat ei tietenkään ole sellaisia, jotka mun puolisolle kuuluu. Tai jos tilittäisin bestikselle ristiriidoista mieheni kanssa, niin tietenkään en haluaisi asianomaisen olevan siinä vieressä kuuntelemassa. Mutta jos kasvokkain/netissä/tekstiviestein kävisin vastakkaisen sukupuolen kanssa keskustelua, joka olisi tavalla tai toisella romanttis/eroottissävytteinen, siis jos keskustelun luonne olisi se, että en voisi näyttää sitä miehelleni ilman, että häpeäisin omaa käyttäytymistäni ja sanomisiani, niin se olisi _mun_ mielestäni pettämistä. Huh, saikohan tuosta selityksestä mitään selvää. :)

Point being, jokaisella ihmisellä ja jokaisella pariskunnalla lienee tälle asialle omat rajansa, ja kun niiden sisällä pysytään, niin hyvä. :) Monilla on varmasti laajemmat rajat kuin minulla/meillä, ja se on tottakai aivan ok.

Yhteistyössä