P
pettämistäkö
Vieras
jos nainen keskustelee välillä netissä vieraiden miesten kanssa, ja asiat sivuavat myös seksiä, onko se pettämistä, jos ei asu yhdessä kumppaninsa kanssa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos se seurustelukumppani voisi ihan hyvin seisoa vieressä ja lukea kaiken -sitten ei ole pettämistä. Seksikumppanin haku ja nettiseksi ovat niin yleistä chateissa, joten helposti menee juttu oudoksi...
Jos se seurustelukumppani voisi ihan hyvin seisoa vieressä ja lukea kaiken -sitten ei ole pettämistä. Seksikumppanin haku ja nettiseksi ovat niin yleistä chateissa, joten helposti menee juttu oudoksi...
Alkuperäinen kirjoittaja näin minä sen näen;26608063:Jos nämä keskustelut ovat sellaisia, että ne voisi omalle puolisolleen esitellä, niin sitten ei mitään hätää. Jos taas jutut ovat sitä luokkaa, että ne täytyy salata, näkisin tämän pettämisenä.
Alkuperäinen kirjoittaja pettämistäkö;26608114:viatonta keskustelua yksinäisinä iltoina, kun ei omaa kumppaniaan tapaa kovin usein,en ole kuitenkaan tapaamisasteelle mennyt enkä menossa, joten mielestäni ei ole pettämistä?
Alkuperäinen kirjoittaja pettämistäkö;26607903:jos nainen keskustelee välillä netissä vieraiden miesten kanssa, ja asiat sivuavat myös seksiä, onko se pettämistä, jos ei asu yhdessä kumppaninsa kanssa?
No ei se pettämistä ole. Tai en mä tiedä. Olen kerran yhden kanssa chatissa runkanneet. Ihan yhdessä. Kivaa se oli.Ein usko, että ajattelimmekaan pettämistä. On myöhempääkin hehkutelleet ja en edes tiedä missä päin Suomea kyseinen rouvaAlkuperäinen kirjoittaja pettämistäkö;26607903:jos nainen keskustelee välillä netissä vieraiden miesten kanssa, ja asiat sivuavat myös seksiä, onko se pettämistä, jos ei asu yhdessä kumppaninsa kanssa?
Ei mun mielestä ole, varsinkaan jos keskustelukumppani on joku random.
Toi ohje et se on pettämistä mitä et voisi tehdä kumppanin seistessä vieressä, on vähän hassu.
En mä ainakaan haluaisi kumppanin tietävän mitä puhun bestikseni kanssa jne.