V
"vieras"
Vieras
Lueppas itse oma aloituksesi ja minkä kuvan siitä saa. Ens kerralla ole tarkempi tilanteen selittämisessä niin ei tarvitse hermostua kun tulee palautetta mistä et tykkää.
Minäkin aloitan vaikka ketjun missä sanon "kävin haistattelemassa exää pitkin kyliä" ja sit kun joku hermostuu siitä niin sanon "no se teki oharit viime lapsen vierailu viikonlopulle"
mitenkäs se sitten että itse sinä oletat ettei exäsi tarvitse lasten sadevaatteita, ehkä hän on tähän mennessä ollut aina lapsen / lapsien kanssa sisällä kun et ole pakannut niitä kuravaatteita.
Ehkä sitä on alkanut v********** se että et ole tähänkään mennessä pakannut niitä sadevaatteita, ja hermostui kun alat selittämään juurikin sitä että hoidossa ne niitä oikeasti tarvitsee ei sinun luonasi...
Ja mistä sinä tiedät että ei olisi IKINÄ muka ollut ulkona lasten kanssa? Oma muksu kertoo niin uskomattomia tarinoita sillon tällöin exästä että ei tarvitse alkaa tosissaan ottamaan.
Elin tuon miehen kanssa 10 vuotta, josta 6 vuotta lasten kera. Tänä aikana eksä ei yhtään ainutta kertaa ulkoillut lasten kanssa. Ei vaunulenkkejä vauvan kanssa, ei kävelyitä taaperon kanssa, ei pihaleikkejä lapsen kanssa. Ei koskaan. Eikä kantanut muutenkaan vastuuta lapsista tai ylipäänsä mistään. Ja nyt napisee sadevaatteiden puuttumisesta.
Mä olen ollut hyvin ymmärtäväinen eron jälkeen ja sietänyt häneltä vaikka minkälaista pompottelua ja takaisin saan vain v*ttuilua. Nyt saa riittää sellainen.
Ja mitä tuohon aloitukseen tulee, niin en ikinä osaa sanoa kaikkea tarvittavaa heti. Tuo nyt oli päällimmäisenä mielessä ja kirjoittaminen sitten avaa mieltä lisää ja tulee enemmän niitä taustoja asioille. Terapeuttista tämä minulle on.