Onko erilaiset herkut niin kamala asia, että sen takia

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
voi kuolla joku ihan tuntematon ihminen ellet luovu herkuista? Tai että pitää tappaa joku jos ei luovu herkuista?

Nuo eräät kyselyt on vain niin :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Eiku mä en nyt tajunnu yhtään B)
Kuka tappaa kenen?

Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
voi kuolla joku ihan tuntematon ihminen ellet luovu herkuista? Tai että pitää tappaa joku jos ei luovu herkuista?

Nuo eräät kyselyt on vain niin :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Eiku mä en nyt tajunnu yhtään B)
Kuka tappaa kenen?

Siis kun täällä on nyt pyörinyt kaks erilaista kyselyä
1.Pystyisikö lopettamaan erilaisten herkkujen syömisen jos sillä lopettamisella pelastaisi jonkun ihmisen
2. Pystyisikö lopettamaan herkkujen syömisen jos muuten pitäisi tappaa joku

Mutta tiedättekö, joskus kun olet vaikka lenkillä ja mietit että nyt ku meen himppeen niin pistelen sen viimeisn viinerin hyvällä omalla tunnolla nassuuni ja nautiskelen.

Ja sit jos joku juuttaan idiootti on sen jos syönyt niin argh-hyvä etten päätä päiviltä sitä viineri varasta. Niih :)

Mutta tiedättekö, joskus kun olet vaikka lenkillä ja mietit että nyt ku meen himppeen niin pistelen sen viimeisn viinerin hyvällä omalla tunnolla nassuuni ja nautiskelen.

Ja sit jos joku juuttaan idiootti on sen jos syönyt niin argh-hyvä etten päätä päiviltä sitä viineri varasta. Niih :)

Tämän takia mä en käy lenkillä... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:

Hih,jollei mulla olisi koiria, mäkin vahtisin vaan vinereitäni ;)

Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:

Hih,jollei mulla olisi koiria, mäkin vahtisin vaan vinereitäni ;)

kamala, mulla ei oo käyny mielessäkään eettä joku vois olla niin kamala ja kurja että kävis vetää MUN herkut napaasa sillä aikaa ku käytän koiran, en laske sitä lenkkeilyksi B) se on ajan vietettä..
Mut meillä oli joskus hävinnny suklaata sillä aika ku mä olin suihkussa :o

Yhteistyössä