voi kuolla joku ihan tuntematon ihminen ellet luovu herkuista? Tai että pitää tappaa joku jos ei luovu herkuista?
Nuo eräät kyselyt on vain niin

Nuo eräät kyselyt on vain niin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:voi kuolla joku ihan tuntematon ihminen ellet luovu herkuista? Tai että pitää tappaa joku jos ei luovu herkuista?
Nuo eräät kyselyt on vain niin![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tike:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:voi kuolla joku ihan tuntematon ihminen ellet luovu herkuista? Tai että pitää tappaa joku jos ei luovu herkuista?
Nuo eräät kyselyt on vain niin![]()
![]()
![]()
![]()
Eiku mä en nyt tajunnu yhtään B)
Kuka tappaa kenen?
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:No onhan se vertaus.
Mutta toisaalta antamalla suklaapatukkaan uppoavan rahan hyväntekeväisyyteen saisi yksi kehitysmaanasukki ruokaa pidemmäksi aikaa kuin viikoksi...
Alkuperäinen kirjoittaja tike:Mutta tiedättekö, joskus kun olet vaikka lenkillä ja mietit että nyt ku meen himppeen niin pistelen sen viimeisn viinerin hyvällä omalla tunnolla nassuuni ja nautiskelen.
Ja sit jos joku juuttaan idiootti on sen jos syönyt niin argh-hyvä etten päätä päiviltä sitä viineri varasta. Niih![]()
Alkuperäinen kirjoittaja saga79:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:No onhan se vertaus.
Mutta toisaalta antamalla suklaapatukkaan uppoavan rahan hyväntekeväisyyteen saisi yksi kehitysmaanasukki ruokaa pidemmäksi aikaa kuin viikoksi...
Aaa... Nyt tajusin B)
Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:Alkuperäinen kirjoittaja tike:Mutta tiedättekö, joskus kun olet vaikka lenkillä ja mietit että nyt ku meen himppeen niin pistelen sen viimeisn viinerin hyvällä omalla tunnolla nassuuni ja nautiskelen.
Ja sit jos joku juuttaan idiootti on sen jos syönyt niin argh-hyvä etten päätä päiviltä sitä viineri varasta. Niih![]()
Tämän takia mä en käy lenkillä...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tike:Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:Alkuperäinen kirjoittaja tike:Mutta tiedättekö, joskus kun olet vaikka lenkillä ja mietit että nyt ku meen himppeen niin pistelen sen viimeisn viinerin hyvällä omalla tunnolla nassuuni ja nautiskelen.
Tämän takia mä en käy lenkillä...![]()
Hih,jollei mulla olisi koiria, mäkin vahtisin vaan vinereitäni![]()