Rv 7+3 Ja jo nyt tultiin kysymään että koska vauva syntyy!? Kuinka se voi näkyä jo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Möhgöläinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Möhgöläinen

Vieras
Tilanne oli tämä.. Palasin lomalta töihin..
Työpaita on todella reilun kokoinen ja löysä T-paita.. Eräs asiakas (kanttis) tuli ja kysyi että koska perheen lisäys tulee? D:
Miten sen voi joku tuntematon ihminen huomata jo nyt!? Menin ihan lukkoon ja kysyin että miten sen tiesi niin sanoi että se näkyy musta.. (?)
Oon ihan hämilläni.. Ok. Painoa on heti hurahtanu melkein 4kg mutta ei sen nyt luulis _niiin_ näkyvän ku loma, kesä ym ja ihmiset lihoaa lomalla.. Ihana tunnehan siitä tuli kun joku tuntematon kysyi ensimmäistä kertaa ja meinasin ihan pillahtaa itkuunkin kun menin niin hämilleni (hormoonit) :)

Onko muilla tullut samaa vastaan??

Toiset ihmiset näkevät sen muualta kuin pelkästä mahasta.. Mulla yksi tuttava sanoi, että näkee sen jotenkin silmäluomesta..tiedä sitten miten, mutta oikeaan osui minun kohdallani kun kyseli...

No eipä se pyöreys tossa kohtaa siitä tulevasta vauvasta johdu; maggarat ja kesäsyömiset sen on tehneet... Oo tyytyväinen, että kuiteskin olet raskaana, sillä mahtais kaveria kyrsiä, jos ei edes olis rakaana..

Ei se vielä vauvasta se mahan kasvu voi johtua, mutta turvottaa voi ja paljon...ja se voi johtua raskaudesta. Myös huulet usein muuttava hieman muotoaan raskaana ollessa...:)

Johtuu turvotuksesta. Itselläni ei yleensä mahdu enää edes farkut kiinni siinä vaiheessa kun olen testiä tekemässä. Eli olen kyllä aina tiennyt jo ennen testiä..

Turvotusta on todellakin.. Tuntuu että oon täynnä nestettä.. Niin ja ne "kesäruuat" on syönyt mies koska mä en pahoinvoinnin takia pysty syömään rasvasta Missään vaiheessa en ole väittänyt että se näkyisi jo vatsasta vaan juurikin ihmettelen että mistä se täti sen tiesi kun ei voi näkyä raskaus vielä ku näytän vaan lihonneelta..

Jos se on sitä kuuluisaa raskauden hehkua... Mullaki hohti yli puoleeväliin asti pelkästää ne lukemattomat finnit ja salamana rasvoittuva tukka, minkä raskaus aiheutti, nyt loppua kohti on taas alkanu silmätki kirkastuun.. :D

[QUOTE="hehe";28817057]Jos se on sitä kuuluisaa raskauden hehkua... Mullaki hohti yli puoleeväliin asti pelkästää ne lukemattomat finnit ja salamana rasvoittuva tukka, minkä raskaus aiheutti, nyt loppua kohti on taas alkanu silmätki kirkastuun.. :D[/QUOTE]

Näin mullakin kerran, kun tuntematon tuli kysymään työpaikan juhlissa olenko raskaana, kun hehkun jotenkin niin onnellisena. Toki kerroin, etten ole raskaana, mutta en sitä, että olin vain niin kännissä.

Mulla ainakin oli alusta asti maha niin turvoksissa, että helposti olisi joku voinut nähdä raskauden, jos en olisi pitänyt tunikamallisia löysempiä paitoja, töissä onneksi löysät suojavaatteet joista ei ihan heti raskautta erota. Nyt on menossa rv 17, ja turvotuksen tilalle ilmaantunut jo pieni vauvamaha.

[QUOTE="sara";28817013]tai jos sä normisti puet trikoopaitaa päälle ja nyt sulla oli joku telttaa muistuttava t-paita...[/QUOTE]

ihan samat työvaatteet oli päällä ku ennenkin.. Ei mtn muutosta niissä

Yhteistyössä