eli tässä juttuja lukiessani tuli vaan mieleen että suuremmat ongelmat taitaa olla jos on sinun,minun ja meidän lapsia kuin että mies tulee taloon jossa on jo lapsia eikä hänellä itsellään ole aiempia???
(Osasinkohan nyt asian selvästi raapustella...)
En osaa äitipuolen roolia kuin kuvitella ja luultavasti helpompi suunnitella arkielämää kun pitää tietää vain kahden perheen rytmi kuin että siihen vielä pitäisi sommitella kolmannen perheen eli miehen edellisen suhteen
lapsia...
Rahoista ei ole onneksi tullut ongelmaa eikä narinoita kuka elättää kenenkin mukulaa(eikä tarvinnut puolitella tai jaotella...) ja jos oikein tiukka paikka tulee niin exältäkin on apua tullut
Kaipa sitä on kuitenkin sen verran sopuisat kumppanit sattuneet ja entisenkin kanssa välit pelaa kun eri osoitteessa ollaan...
Kunnia kaikille sinun, minun ja meidän lapsikatraan pyörittäjille!!
On teillä melkoinen maratooni elettäväksi!!!!
(Osasinkohan nyt asian selvästi raapustella...)
En osaa äitipuolen roolia kuin kuvitella ja luultavasti helpompi suunnitella arkielämää kun pitää tietää vain kahden perheen rytmi kuin että siihen vielä pitäisi sommitella kolmannen perheen eli miehen edellisen suhteen
lapsia...
Rahoista ei ole onneksi tullut ongelmaa eikä narinoita kuka elättää kenenkin mukulaa(eikä tarvinnut puolitella tai jaotella...) ja jos oikein tiukka paikka tulee niin exältäkin on apua tullut
Kaipa sitä on kuitenkin sen verran sopuisat kumppanit sattuneet ja entisenkin kanssa välit pelaa kun eri osoitteessa ollaan...
Kunnia kaikille sinun, minun ja meidän lapsikatraan pyörittäjille!!
On teillä melkoinen maratooni elettäväksi!!!!