Onko eril.ongelmat kun äiti kaikille lapsille sama ....

eli tässä juttuja lukiessani tuli vaan mieleen että suuremmat ongelmat taitaa olla jos on sinun,minun ja meidän lapsia kuin että mies tulee taloon jossa on jo lapsia eikä hänellä itsellään ole aiempia???
(Osasinkohan nyt asian selvästi raapustella...)
En osaa äitipuolen roolia kuin kuvitella ja luultavasti helpompi suunnitella arkielämää kun pitää tietää vain kahden perheen rytmi kuin että siihen vielä pitäisi sommitella kolmannen perheen eli miehen edellisen suhteen
lapsia...
Rahoista ei ole onneksi tullut ongelmaa eikä narinoita kuka elättää kenenkin mukulaa(eikä tarvinnut puolitella tai jaotella...) ja jos oikein tiukka paikka tulee niin exältäkin on apua tullut ;) ;) ;)
Kaipa sitä on kuitenkin sen verran sopuisat kumppanit sattuneet ja entisenkin kanssa välit pelaa kun eri osoitteessa ollaan...
Kunnia kaikille sinun, minun ja meidän lapsikatraan pyörittäjille!!
On teillä melkoinen maratooni elettäväksi!!!!
 
Äitsyli-69
Joo, olen samaa mieltä! Mulla kans vastaava tilanne sun kanssa. Eli lapsia on sekä mun nykyisen että edellisen miehen kanssa. Mutta nykyisellä miehellä ei ole aiemmasta liitosta lapsia. Mikä varmaan helpotus...
 
Riippuu varmaan siitäkin kuinka kipeä erotilanne oli,esim.petettiinkö jotakin osapuolta ja huomannut olen että naiset osaa olla joissain tilanteissa yllättävänkin kieroja.Miehet tuskin niinkään jaksaa kantaa"kaunaa" mahdolliselle uudelle puoilisolle..Mutta ajalla on varmaan kaikissa uusperheissä rauhoittava vaikutus!? ;)
 
exä ja nyxä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.07.2005 klo 18:29 Justiinax kirjoitti:
Riippuu varmaan siitäkin kuinka kipeä erotilanne oli,esim.petettiinkö jotakin osapuolta ja huomannut olen että naiset osaa olla joissain tilanteissa yllättävänkin kieroja.Miehet tuskin niinkään jaksaa kantaa"kaunaa" mahdolliselle uudelle puoilisolle..Mutta ajalla on varmaan kaikissa uusperheissä rauhoittava vaikutus!? ;)
Meillä miehen exä kantoi katkeruutta ja vihaa minua kohtaan, vaikken heidän liittoaan rikkonut - miehen tapasin vasta kun hän oli jo muuttanut pois - naisen käskystä. Nainen siis itse halusi erota.

Kyse on kait siitä, miten itse osaa ja kykenee käsittelemään eroa ja siihen liittyviä tunteita. Miten pääsee siitä yli, - vaikka itse sen olisikin halunnut, sen eron.

Uuden puolison mukaantuleminen yleensä rauhottaa tilannetta. Niin toivon nyt tässkin erossa, että miehen exä uuden miehen myötä antaisi arvoa lastensa bio-isälle... toivossa on hyvä elää. . ja sallisi lasten tavata isäänsä useammin, tai edes tervehtiä / tuntea kun kohdataan tuolla kylällä ja torilla..

 

Yhteistyössä