Ei ole, tai siis kyllä mä ihmettelisin jos joku talvipakkasella kävelisi meillä paljain jaloin mutta kuka hullu kesähelteellä ny sukkia käyttää??? Ite oon kesällä aina ilman sukkia ja joka paikassa. Ketä se ahdistaa voisi vaikka tarjota ns. vierassukat joita sitten mielellään pesee kun käyttäjä vaihtuu