Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Väitän ettei ole kiellettyä. Sanovat vaaralliseksi kun kuvitellaan että ne tarpeettomat kengät pyörii sitten polkimein allaAlkuperäinen kirjoittaja kiellettyä on:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Eiks oo aika vaarallista/laitonta ajaa autolla ilman kenkiä?
Mulle joku sanoi joskus että se on laitonta, en sitten tiiä, mutta enää en ajele ilman kenkiä autoa.
Se om kiellettyä siksi,että jos tarvii tehä äkkijarrutus tai joku, niin paljain jaloin ei kuumemma ei voi samalla tavoin iskeä jalkaa polkimelle.
Alkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:Väitän ettei ole kiellettyä. Sanovat vaaralliseksi kun kuvitellaan että ne tarpeettomat kengät pyörii sitten polkimein allaAlkuperäinen kirjoittaja kiellettyä on:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Eiks oo aika vaarallista/laitonta ajaa autolla ilman kenkiä?
Mulle joku sanoi joskus että se on laitonta, en sitten tiiä, mutta enää en ajele ilman kenkiä autoa.
Se om kiellettyä siksi,että jos tarvii tehä äkkijarrutus tai joku, niin paljain jaloin ei kuumemma ei voi samalla tavoin iskeä jalkaa polkimelle.
Alkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:Väitän ettei ole kiellettyä. Sanovat vaaralliseksi kun kuvitellaan että ne tarpeettomat kengät pyörii sitten polkimein allaAlkuperäinen kirjoittaja kiellettyä on:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Eiks oo aika vaarallista/laitonta ajaa autolla ilman kenkiä?
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Alkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:Väitän ettei ole kiellettyä. Sanovat vaaralliseksi kun kuvitellaan että ne tarpeettomat kengät pyörii sitten polkimein allaAlkuperäinen kirjoittaja kiellettyä on:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Eiks oo aika vaarallista/laitonta ajaa autolla ilman kenkiä?
ei ole laitonta,mut ei myöskään suotavaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Olen, jopa kerran talvellakin!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pinguli:Mun käsittääkseni ei edes sais mennä paljain jaloin hygienia syistä. Itse kun keikkalin viime kesänä kaupassa ja mulla ei ollut kengissä sukkia siitäkin tuli noottia. Myös joskus opiskelu aikana kun olin kaupassa töissä ei saanut kauppaan tulla ilman paitaa, monille mies asiakkaille joutu sanomaan ettei sais tulla hygienia syistä ilman paitaa liikkeeseen.
Alkuperäinen kirjoittaja mirkku:Black Dahlia:
Olen, jopa kerran talvellakin!
Olen minäkin joskus Mua kiinnostaa miten ootte sinne kauppaan menny talvella paljain jaloin vai ootteko riisuneet kengät kaupassa?
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Olen, jopa kerran talvellakin!![]()