Entäs kesällä, jos on balleriinat eikä ole odottanut menevänsä kenenkään kotiin? Ei mulla aina ole mitäään sukkia siltä varalta. Jos on jotain jalkasientä tai muuta tautia, niin tottakai sillon ei voi mennä, mutta muuten ei ainakaan itseäni haittaa. Tunnen tosin ainakin yhden, joka lapsenakin ollessani antoi kaverini sukat, kun ei ollut omia mukana (en ollut kesällä olettanut meneväni kenenkään sisälle).