Onko Du & Jag-lastenvaatekerho liittymisen arvoinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rouvaliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:
Olen ollut tyytyväinen vaatteiden laadusta ja kestävyydestä. Hinnat tuntuu välillä suolaisilta,mut ei tuota oo tullu erottuakaan kerhosta :D

Jos siihen liittyy ni onko minimimäärää miten paljon täytyy niitä kuukauden paketteja ostaa? Niin kun kirjakerhoissa useesti on?

Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:
Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:
Olen ollut tyytyväinen vaatteiden laadusta ja kestävyydestä. Hinnat tuntuu välillä suolaisilta,mut ei tuota oo tullu erottuakaan kerhosta :D

Jos siihen liittyy ni onko minimimäärää miten paljon täytyy niitä kuukauden paketteja ostaa? Niin kun kirjakerhoissa useesti on?

:attn:

ei siis ole mitään minimimäärää miten paljon pitää kk paketteja ottaa vastaan. Itse olin pari vuotta. Ja taisin 2 pakettia ottaa vain. Hinnat on kyllä aika moiset, mutta on ne laatuakin. Tosin se aloituspaketti minkä sai, se nukkaantu helposti.
erota kerhosta voi millon haluaa.

itseä alkoi ottaa päähän, ettei ole kuvia vaatteista. pitää vain tekstin peruusteella miettiä miltä vaate näyttää :)

olin jäsenenä pari vuotta ja palautin suurimman osan. Ihan perseestä suurin osa, ihmeellisiä kuoseja ja epämukavia vaatteita kalliiseen hintaan. Tympeintä oli, ettei etukäteen saanut kuvaa, millaisia vaatteita oli tulossa.

Yhteistyössä