D&J-kerho

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokemuksia?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokemuksia?

Vieras
Löysin haulla ketjun helmikuulta, jossa kyseltiin kokemuksia Du & Jag- lastenvaatekerhosta. Minulle tuli tänään postissa kyseisen kerhon mainos.

Eli kaikki, jotka kuuluvat kerhoon, kertokaapas kokemuksia, kannattaako liittyä? Ovatko vaatteet niin korkealaatuisia kuin lupaavat? Ovatko vaatteet joka kuukausi erilaisia, vai tuleeko sieltä aina esim. tytöille joku mekko ja body, värit vain vaihtuvat?

Kirjeen kirjoitustyyli hieman ärsytti, ja jäin miettimään, kannattaako kerhoon liittyä. Kuinkahan helppoa siitä on erota?

Kuulun molempien lasteni kanssa tähän kerhoon. Ihan hyvää sanottavaa toistaiseksi. Ja kyllä nuo vaatteet laadukkailta tuntuvat. Tyttöjen vaatteista ei ole niin kokemusta (tytölle olen tilannut vähemmän). Hinta välillä tuntuu vähän kovalta. Eroamisesta en tiedä, kun en ole sitä vielä edes harkinnut.
Pojille tuntuu olevan aikalailla samanlaiset vaatteet. Mutta mitäpä muuta se voisikaan olla kuin joku paita ja housut.
Jos muistan oikein niin on nuo tyttöjen vaatteet erilaisia. Elokuun paketissa oli housut ja paita. Ja nyt syyskuussa on joku mekkojuttu.

Kuulun kans.Oon tilannu vaatteita aina silloin tällöin.Hyvälaatuisia ovat.Pojan juhlavaatteita oon käyttäny paljon.Paitapusero ja suorat housut.Siitä voi ihan helposti.Rastittaa vain lomakkeesta kohdan eroan kerhosta ja lähettää sen...

puolisen vuotta kerhoon. Mielestäni vaatteet olivat hieman pettymys kirjeen hehkutukseen nähden. Yksi kiva vaate tuli tytölle, mutta kaksi oli sellaisia, etten niitä sillä hintaa kyllä kaupasta olisi ostanut. Minua harmitti myös se, että vaatteesta ei nähnyt kuvaa etukäteen. erosin kerhosta puolen vuoden jäsenyyden jälkeen (onnistui helposti) kunkyllästyin perumaaan paketteja.

Maksaako se kuukauden paketti aina sen 24,90 egee? Mitä yleensä pitää sisällä? Meille tippui kans se mainos ja kiinnostuin, mutta toisaalta mietityttää... Niin ja tuleeks se paketti aina ekaks kotiin ja sit sitä pitää lähettää takas? Sen kuvan sain siitä esittelykirjeestä.

Kiva kuulla kokemuksia!

Mäkin mietin sitä, että tuleeko se paketti aina automaattisesti kotiin, vai tuleeko sieltä ensin kirje ja voi perua tulevan paketin? Vai onko se aina sitä, että pitää jo tullut paketti kiikuttaa takaisin postiin, jos se ei miellytäkään?

Paketti tulee aina, jos et erikseen peru. Oon tykänny pojan vaatteista, kyllä ne laadukkaita on. 90 kokoon asti muistaakseni 24,90 e. Sit nousee. En tiedä josko sit eroan kun hinta nousee tän koon jälkeen. Yhden paketin oon palauttanu, muut pitäny. Oon kuulunu kerhoon ehkä neljän paketin ajan.
On niillä nettisivut, muttei sielläkään paketeista kuvaa näe. Pistä hakusanaksi toi, niin löytyy. Tönkkökielisyyden oon pistäny ruotsalaisuuden tiliin, hyi mua.....
Kokeilkaa! pääseehän siitä irti. Kiva ylläri se aina, kun postista tulee.....

Yhteistyössä