Onko dna:n toimimattomuus tänään aiheuttanut sinulle rahallisia vahinkoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Millian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No dna on vuosien varrella aiheuttanut perättömillä laskutuksillaan monien satojen eurojen menetyksiä että voin sanoa operaattoria vaihtamalla jo säästäneeni satoja ellei jo tuhansia.
Mun puolesta saisi pysyä koko verkko kaatuneena.

Ei toimi vielä mullakaan. Puhelut tulee kyllä läpi,
mutta itse en voi soittaa enkä viestejä lähettää.
Yhtäkään viestiä en ole tänään saanut.
Ovatkohan jääneet roikkumaan?
Ehkä mulle ei oo lähetettykään, mut miten teillä,
onko viestit tulleet läpi?

[QUOTE="never";24344766]No dna on vuosien varrella aiheuttanut perättömillä laskutuksillaan monien satojen eurojen menetyksiä että voin sanoa operaattoria vaihtamalla jo säästäneeni satoja ellei jo tuhansia.
Mun puolesta saisi pysyä koko verkko kaatuneena.[/QUOTE]

Mulla on toiminut koko päivän ;)
10 vuotta oon ollut asiakkaana ja täytyy sanoa että en oo koskaan jonottanut asiakaspalveluun kuin maks minuutin, nykyisin en sitäkään kun laitan netin kautta soittopyynnön, soittavat samana päivänä takaisin.
Alkuvuodesta kun oli matkanettitarjous ja otin sen tuli tammikuun lasku kuitenkin normaalihinnalla (tarjous on jotain pari euroo per kk ja normaalihinta noin 10 e), soitin ja vähensin erotuksen laskustani lisäksi sain 2 kk matkanetin veloituksetta.

Ei oo kyllä valittamista jos kerran kymmeneen vuoteen tulee lasku väärin ja silloinkin saan reilun hyvityksen.

Jos olisi ollut mikä tahansa päivä maanantaista perjantaihin, olisi tehnyt tiukkaa kun kaikkia asioita ei voi hoitaa meilitse eikä pääse heti paikan päällä käymään.

Mies hätääntyi niin että tuli käymään kotona kesken duunipäivän kun ei saanut muhun yhteyttä eikä päässyt nettiin saati kuullut DNA:n ongelmasta mistään.

Yhteistyössä